AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 kan noen gi meg noen oppmuntrende ord som kan gi meg litt motivasjon?? Casen er den at eg har virkelig verdens flateste rumpe. Jeg sliter meg å finne bukser for jeg klarer ikke fylle de opp bak. Har nå bestemt meg for at jeg vil begynne med skikkelig rumpetrening. Men hva? Og vil det hjelpe noe? Jeg er så lei! Jeg har aldri, aldri trent den rumpa før, så litt må det vell hjelpe?Anonymous poster hash: 764f0...c26
Gjest bustyvel Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Tja, ingen kan love deg sprettrumpe, men trener du bakdelen kan det gi deg fordeler som skadeforebygging og mer eksplosivitet i hverdagen Jeg fikk strammere rumpe av baseøvelser som markløft og knebøy, samt utfall, men øvelser som tar direkte på rumpa er vel f.eks. hip thrust og glute bridge og varianter av disse (f.eks. med strikk rundt knærne, med beina på bosu-ball etc). Tunge vekterbør gi bra resultater, men start forsiktig
Pringle Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Squats og motbakker. Merker forskjell allerede etter et par dager på min rumpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå