AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Jeg har etter nøye vurdering bestilt "bondage" remmer til senga. Tanken bak er at for noen mndr siden fant min kone og jeg ut at vi faktisk likte og ble meget opphisset ved at jeg skulle være litt dominant og holde henne litt fast under økten. Og siden dette gav mersmak, har jeg altså bestilt et easykit for og prøve hva dette går ut på.. hehe man skal prøve mye rart... Noen som har har litt erfaring og vil dele grunnleggende tips for amatører?Anonymous poster hash: 1322c...38b
draug 75 Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Jeg foretrekker nå alminnelige tau og ikke reimer, jeg da. Men: Først og fremst: De mest grunnleggende tipsene går på sikkerhet! Ha saks tilgjengelig så du får henne ut av reimene i en fart. Forlat ikke et rom der du har en bundet person. Se at den andre beholder blodsirkulasjonen i bundne lemmer. Sånne ting. Bruker du handjern eller hengelåser, så pass på at de passer på samme nøkkel. Begynner den andre å få panikk, kan du ikke stå der med verdens største nøkkelknippe og leite deg fram. Vær edru. Rus og BDSM passer ikke i hop! 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Lek og ha det moro. Ha eventuelt et signal eller ord som signaliserer stopp. Anonymous poster hash: 7d5aa...c43 1
KineAnd Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Jeg hadde reimer på sengen min i flere år. Vet vaktmesteren stirra litt av og til, da jeg bodde på studentgreier. Tau virker så, gnagende på meg
Gjest Nosoul Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Må sitere Draug 75 her altså.. Saks og sikkerhetsord eller noe lignende er veldig lurt å ha i nærheten! Vanlige tau fungerer helt utmerket! ... Men jeg anbefaler virkelig ikke å bruke strips! 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Den store fordelen med reimer for nybegynnere er jo at man kommer raskere ut av borrelåsfester, og at de ikke gnager. Skal man bruke tau krever det litt grunnleggende skills for å knyte det så det blir komfortabelt. Anonymous poster hash: 5f812...a64
Gjest Stining Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Vi har revet opp et gammelt laken i strimler, har laget en løkke som vi fester under beina på sengen, i alle fire kantene. Så knyter vi fast armer og bein. Det skjærer ikke inn i huden.
draug 75 Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Må sitere Draug 75 her altså.. Saks og sikkerhetsord eller noe lignende er veldig lurt å ha i nærheten! Vanlige tau fungerer helt utmerket! ... Men jeg anbefaler virkelig ikke å bruke strips! ... Ikke gaffatape heller, for den saks skyld. Jeg hadde reimer på sengen min i flere år. Vet vaktmesteren stirra litt av og til, da jeg bodde på studentgreier. Tau virker så, gnagende på meg Interessant... Men snakker vi om en spesiell kvalitet tau? (Ikke noen gamle trosser du var nede på kaia og fant, vel?)
Gjest Nosoul Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Nei.. Ikke gaffatape heller, AU! Men strips må være det værste jeg har opplevd sånn sett 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 Man kan og i "kampens" hete mistolke partneren hvis den vil løs for at partner tuller. Avtal kodesignal som skal brukes hvis en skal stoppe. Tillit er veldig viktig i dette ellers så kan det ødelegge helt. Anonymous poster hash: da396...99c 2
Flibidy Flæbidy Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 Jeg har etter nøye vurdering bestilt "bondage" remmer til senga.
Gjest Nosoul Skrevet 25. september 2014 #14 Skrevet 25. september 2014 Det er også ekstra intenst hvis man er bundet fast og samtidig har bind for øynene.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå