Gå til innhold

hva velger dere jenter??

Fremhevede innlegg

Gjest luregutten
Skrevet

En gjennomsnittpenis er visstnok 14,7 cm her i Norge.

Men jenter, hvis dere fikk valget mellom nettopp denne på 14,7 og en på 21 cm (noen som har det også..) hva faller valget på da?? :-)

Strdebatten er visstnok ikke helt ferdig - riktig enda.. :-)

- luregutten

-som bruker også dette forumet til dette spm!:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Ganske hypotetisk spørsmål.

Tar til takke med den penisen som henger fast på fyren jeg.... :o

Gjest Madley
Skrevet

Har dere gutter fortsatt ikke fått det med dere at det er ikke alltid størrelsen som teller??? :wink:

Skrevet

Er ikke størrelsen som teller, men hvordan han bruker den :wink:

Skrevet

Helt enig. Men eg ville no valgt den små, for en kvinne e ikkje 21 cm dyp alikevel. Så då e d jo ikkje vits. hehe. Men hadde du spurt om tykkelsen, hadde d vært et mer relevant spm.

Gjest Anonymous
Skrevet

4 svar hittil.. takk, takk.. men bare 1 har svart meg på det viset jeg ønsker...

sjekker igjen i morgen, god natt!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ville tatt til takke med den minste. :wink:

Skrevet

Dette er ikke noe valg å ta. Ønsker jeg å innlede noe romantisk med en fyr tar jeg til takke med det han har å tilby. Hva skal jeg ønske noe mer etter? Jeg aksepterer han sånn han er og ønsker meg hverken mer eller mindre.

Om to fyrer stiller seg opp med hver sin lengde og begge to tilbyr seg å være min for en natt eller fler - jeg hadde snudd ryggen til og gått. Ingen av de hadde vært noe for meg.

Skrevet
Er ikke størrelsen som teller' date= men hvordan han bruker den :wink:

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vært i en situasjon en gang med en kar som hadde en veldig liten penis, og det ikke no særlig. Det føltes liksom som om det var en liten meitemark jeg tok i... :-?

Men den var ekstremt liten. Alt annet jeg har sett og erfart av størrelser har vært helt ok. Og da snakker jeg om et erfaringsgrunnlag på 8 forskjellige menn. Ikke all verden kanskje..... :oops:

Men det jeg iallefall vet at det er veldig stor forskjell på hvor gode elskere disse mennene har vært, hverfall i mine øyne. Så fremt ikke det ikke er veeeeldig stort avvik i forhold til normalen på penis er det helt andre ting enn størrelse som teller.

Skrevet

Jeg ville tatt den minste for den store er alt for stor..

Skrevet

Hvis alt ellers var likt hadde jeg tatt den største

Gjest Lompa
Skrevet

Den som henger fast på kjæresten min er helt perfekt for meg.

Skrevet

Helt enig med deg kan ikke få noe bedre enn den til min kjæreste den er helt perfekt. :-)

Skrevet

:Nikke:

Gjest Ronja_80 i.i
Skrevet

Tror nok for å være helt ærlig at jeg hadde valgt den på 21....

Fordi synet av store og TYKKE peniser tenner meg.

Syns for øvrig ikke det er bedre med store enn små, har prøvd begge deler og begge deler fungerer like bra.

Men 14 cm er ikke smått da eller...

Da kan han ihvertfall trø på uten at han trenger å tenke på at det skal gjøre vondt, og det kan ikke en på 21.

Skrevet

størelsen teller. hvem gidder ha sex meg en lillefinger. noen som faktisk har det. er jo ikke spesielt nytelse det må jeg si. helt sant.. :P

Skrevet

Hvis alle andre faktorer var like ville jeg gått for den største.

Skrevet

Det er ikke om å gjøre å ha størst redskap. De store kan gjøre vondt. Dessuten er det hvordan dere bruker den. Om dere er flinke til å lytte til partnerens behov og ikke bare kjøre på til dere kommer.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...