Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har tatt Botox her?

Har tatt det to ganger i pannen og vært fornøyd med det. Ikke tatt mye, men fått merbart jevnere hud (har bikka 40 btw). Personen som har satt Botox på meg vil gjerne ta noe av kråketærne mine også, men er usikker. Jeg smiler mye med øynene mine og er redd for å miste noe av mitt særpreg. Men igjen - ingen har sett at jeg har tatt Botox i panna. Vil det bli mer synlig?

Anonymous poster hash: d2359...e45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste at man blir enda dummere med botox 😁

Anonymous poster hash: eb2fb...33b

• Liker 1
Skrevet

Leste at man blir enda dummere med botox

Anonymous poster hash: eb2fb...33b

Det er nok noe av det dummeste du har lest :P

Skrevet

Jeg skal ta det mot linjer i panna. Er det sånn at man ser virkning med en gang?

Anonymous poster hash: 08d99...e48
Skrevet

Andre som har tatt Botox her?

Har tatt det to ganger i pannen og vært fornøyd med det. Ikke tatt mye, men fått merbart jevnere hud (har bikka 40 btw). Personen som har satt Botox på meg vil gjerne ta noe av kråketærne mine også, men er usikker. Jeg smiler mye med øynene mine og er redd for å miste noe av mitt særpreg. Men igjen - ingen har sett at jeg har tatt Botox i panna. Vil det bli mer synlig?

Reagerer igrunn på at du sier ay "personen som har satt Botox på meg bil gjerne ta noe av kråketærne.." Det er du som avgjør hvorvidt du vil ha botox der eller ikke, hvis ikke du plages av dem, skal du bare la dem være.

Skrevet

Jeg har tatt i sinnarynken og smilerynkene, og er kjempefornøyd. Jeg smiler også mye med øynene, men jeg tror ikke at noen har lagt merke til at jeg har tatt Botox. Hun som setter det på meg er opptatt av at musklene ikke skal lammes 100%, men at det skal se naturlig ut.

Anonymous poster hash: f0288...dd1
Skrevet

Tok i sinnarynken i sommer og er veldig fornøyd. Jeg så virkning med det samme :)

Anonymous poster hash: dc378...519

Skrevet

Jeg skal ta det mot linjer i panna. Er det sånn at man ser virkning med en gang?

Det tar 3-5 dager før den virker.

Anonymous poster hash: 16935...846

Skrevet

De advarer mot å gjøre det i for ung alder.

Anonymous poster hash: bef34...d00

Skrevet

Jeg har tatt i sinnarynken og smilerynkene, og er kjempefornøyd. Jeg smiler også mye med øynene, men jeg tror ikke at noen har lagt merke til at jeg har tatt Botox. Hun som setter det på meg er opptatt av at musklene ikke skal lammes 100%, men at det skal se naturlig ut.

Takk. Hvor langt ut på siden ble sprøytene satt? Jeg tar som sagt ikke mye selv, så det er fortsatt noe bevegelse igjen. Veldig fornøyd med panne og sinnarynke her. Jeg har fortsatt litt sinnarynke igjen og det er jeg glad for. Vil ikke se for pollert ut heller.

Skrevet

Hva er sinnarynke? Jeg har det ikke selv så vet ikke hvor den er en gang.

Anonymous poster hash: 6c709...4ef
Skrevet

Takk. Hvor langt ut på siden ble sprøytene satt? Jeg tar som sagt ikke mye selv, så det er fortsatt noe bevegelse igjen. Veldig fornøyd med panne og sinnarynke her. Jeg har fortsatt litt sinnarynke igjen og det er jeg glad for. Vil ikke se for pollert ut heller.

Det ble satt helt på siden av øynene, ved smilerynkene. De øverste smilerynkene er mye bedre, mens nederst er det fortsatt litt fordi kinnene "løfter" seg når jeg smiler. Dårlig forklaring, men helt rynkefritt er det altså ikke, selv om det er mye bedre ;)

Skrevet

Hva er sinnarynke? Jeg har det ikke selv så vet ikke hvor den er en gang.

De to vertikale linjene mellom øyenbrynene. De som vises om man myser.

Skrevet

De to vertikale linjene mellom øyenbrynene. De som vises om man myser.

Å. :sjenert: Det gjør jeg aldri.

Skrevet

Å. :sjenert: Det gjør jeg aldri.

Bra for deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...