Nilla Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hei! Spm ang pergotime... Selv er jeg blitt gravid flere ganger med pergotime, enkel kur/dose. Leser jo også om de som får dobbel og tredobbel dose, men er det noen som har fått halv dose? Og er det noen som faktisk ble gravide av halv dose? Årsaken til at jeg spør er at jeg tydeligvis har lett for å slippe flere egg når jeg går på pergo. Og har sjelden el uten... Så vi er forberedt på at når vi en gang skal prøve på en liten til så vil kanskje ikke legen gi meg pergo. Hvis det da ikke er mulig med en halv kur? Føles på mange vis litt "unødvendig" med ivf når pergo har funket bra før. Uheldigvis (sett fra sykehusets side) for bra. 😞
Athene Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Jeg har aldri hørt om det, men kan ikke se hvordan det kan skade å prøve - da selvfølgelig i samråd med lege. Undersøk hvilke gynekologer som er best på fertilitetsbehandlinger i ditt område i stedet for å bruke fastlegen eller en tilfeldig gynekolog når du har denne typen utfordringer. Når du lett slipper mange egg er også tett oppfølging med ultralyd viktig, så det kan også reguleres på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå