Gå til innhold

Han bruker egentlig briller men tar på linser når vi møtes - tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en forretningsforbindelse som jeg treffer ca. en gang i uka. Første gang vi møttes hadde han på briller og jeg kjenner flere bekjente av ham som sier han alltid bruker briller og har også sett bilder av ham med venner på pizzakveld hvor han hadde på briller. Men han bruker ALLTID linser hver gang vi har truffet hverandre siden første gang. Vi har en god tone med mye blikkontakt, smil og latter. Kan dette bety at han liker meg og prøver å se bra ut?

Anonymous poster hash: e5c84...b2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at han ikke ønsker at brillene skal bli skadet under en lidenskapelig "kjapp en"

Anonymous poster hash: f0c29...0fe
  • Liker 2
Skrevet

Ja, det kan det bety. Det kan også bety at han har fotballtrening de dagene dere møtes, eller at han skal på svømming.

• Liker 9
Skrevet

Ja, det kan det bety. Det kan også bety at han har fotballtrening de dagene dere møtes, eller at han skal på svømming.

Han driver ikke med noe sånt på fritiden og i tillegg er det ikke en spesiell dag, det kan like godt være en tirsdag som en fredag vi møtes, noen ganger også 2-3 ganger i uka.

Skrevet

Nei, dette er nok ikke tegn på noe som helst.

Anonymous poster hash: 1a9a9...f9a
  • Liker 3
Skrevet

Han driver ikke med noe sånt på fritiden og i tillegg er det ikke en spesiell dag, det kan like godt være en tirsdag som en fredag vi møtes, noen ganger også 2-3 ganger i uka.

Du får prøve å flørte litt ekstra med ham hvis du er interessert. Det kan ikke skade. :)

• Liker 2
Skrevet

Tja.. Hvis jeg skal ut eller pynte meg så tar jeg alltid på linser. Bruker briller og linser sånn ca 50/50 daglig men føler meg penere med linser enn briller. Så hvis han er som meg, kan det jo bety at han vil se bra ut for deg ;)

Skrevet

Det betyr at han ikke ønsker at brillene skal bli skadet under en lidenskapelig "kjapp en"

Anonymous poster hash: f0c29...0fe

Ler og ler.

• Liker 2
Skrevet

Det betyr at han nylig har begynt med linser og holder på med å venne seg til dem.

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Det hadde vært dritkult dersom det faktisk var sånn at han var interessert og derfor brukte linser de dagene dere møttes! Hoho, da kan du si at du visste det fordi XX! :fnise:

Skrevet

Det hadde vært dritkult dersom det faktisk var sånn at han var interessert og derfor brukte linser de dagene dere møttes! Hoho, da kan du si at du visste det fordi XX! :fnise:

Visste det fordi? Hva er XX her? :P At jeg visste hen var interessert pga linsene?

Skrevet

Tar du på deg sminke når du møter han?

Anonymous poster hash: 2d315...647
Skrevet

Fra mitt vitsreportoar:

"Han kysset blidt hennes lepper, og hun knuste hans briller mellom sine lår" :)

• Liker 5
Skrevet

Tar du på deg sminke når du møter han?

Anonymous poster hash: 2d315...647

Ja, men det har jeg alltid. Sminke og godt kledd.

Skrevet

Fra mitt vitsreportoar:

"Han kysset blidt hennes lepper, og hun knuste hans briller mellom sine lår" :)

Haha, svært så opptatt folk var av knuste briller i denne tråden :P Så du tror at han faktisk bruker linser for min skyld?

Skrevet

Kan også være at han ikke hadde fått kjøpt seg nye før han møtte deg første gangen.

Anonymous poster hash: 68455...13b
Skrevet (endret)

Haha, svært så opptatt folk var av knuste briller i denne tråden :P Så du tror at han faktisk bruker linser for min skyld?

Det ser jeg som høyst sannsynlig. Best å være forberedt på det beste (skrevet med hensikt), vet du;)

Endret av Arabella
Gjest supernova_87
Skrevet

Visste det fordi? Hva er XX her? :P At jeg visste hen var interessert pga linsene? Anonymous poster hash: e5c84...b2a

Ja nettopp! Dette blir litt av en historie å fortelle barnebarna!

Skrevet

Dette betyr at han liker tanta til onkelen til bestevennen.

Anonymous poster hash: 7d392...5ef

Skrevet

Dette betyr at han liker tanta til onkelen til bestevennen.

Anonymous poster hash: 7d392...5ef

Haha så du tror også han anstrenger seg for meg? hadde vært så koselig om han faktisk gjorde det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...