AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 ...Sier Christian Dervon i en kommentar på VGs nettside. Og anbefaler videre soya, bl.a (som såvidt jeg vet er et usunt valg). Hvorfor er han negativ til kokosolje når forsking viser at det er sunt? Blir så forvirret av alle disse motstridende rådene.Anonymous poster hash: 79634...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 ...Sier Christian Dervon i en kommentar på VGs nettside. Og anbefaler videre soya, bl.a (som såvidt jeg vet er et usunt valg). Hvorfor er han negativ til kokosolje når forsking viser at det er sunt? Blir så forvirret av alle disse motstridende rådene.Anonymous poster hash: 79634...0ab Hvis det er i forbindelse med vektklubb så hadde hvertfal ikke jeg viet det en tanke, engang. Er så mange merkelige utsagn som kommer derfra.Anonymous poster hash: 4763c...b4d 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Hvis det er i forbindelse med vektklubb så hadde hvertfal ikke jeg viet det en tanke, engang. Er så mange merkelige utsagn som kommer derfra.Anonymous poster hash: 4763c...b4d Hehe ja, det er i forbindelse med Vektklubbens "spørsmål og svar" på forsiden. Jeg synes også mange av deres utsagn er helt på jordet. Anonymous poster hash: afbe6...9e9 1
sullå Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 (endret) De har ikke lest ny forskning, og lever fortsatt med den feilaktige oppfatningen om at mettet fett er farlig. Synd! Lagt til: Leste det nå, og det er vektklubb ja. Ikke bry deg om det Endret 24. september 2014 av sullå 2
Supraspinatus Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Det er fordi kokosolje inneholder mye mettet fett. Og Dr. Drevon er tilsynelatende i mot mettet fett. Uansett type. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 ...Sier Christian Dervon i en kommentar på VGs nettside. Og anbefaler videre soya, bl.a (som såvidt jeg vet er et usunt valg). Hvorfor er han negativ til kokosolje når forsking viser at det er sunt? Blir så forvirret av alle disse motstridende rådene.Anonymous poster hash: 79634...0ab Fordi Christian Drevon er en mann som ikke liker å holde seg oppdatert, men tviholder på det han tror og er livredd for å lese noe som kan rokke ved det. Anonymous poster hash: 81bd1...c14 2
Juvel Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Hvis det er i forbindelse med vektklubb så hadde hvertfal ikke jeg viet det en tanke, engang. Er så mange merkelige utsagn som kommer derfra.Anonymous poster hash: 4763c...b4d Dette. Jeg hører sjeldent på råd som kommer fra den kanten for å si det slik. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå