Gå til innhold

Sjekke om interessen hans er oppriktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fine mennesker.

I april, ble jeg kjent med en herlig fyr gjennom tinder. Han satte virkelig spor igjen i meg - og jeg som knapt blir forelsket! Men han her… han er litt unik. ;)

MEN, siden han bor timer unna meg pga. studier, så får vi ikke sett hverandre ofte, så det har kun blitt i ferier. Da har vi vært hos hverandre og bare snakket. Null sex. Mye tafsing og klining, da. Og det er jo hyggelig.

Det har vært ganske mye frem og tilbake.. mye usikkerhet mellom oss, og vi har vel hatt en liten barnslig diskusjon hvor jeg synes han ble litt tafatt. Da valgte han å komme senere i selskapet, for å møte meg.. men ja, det var ikke poenget.

Han vet at jeg har falt for han, for dette har jeg fortalt han. Han tok det greit, og håper at vi fortsatt kunne treffes selvom jeg synes at det var vondt slik situasjonen er.

Det har s eg slik at jeg har flyttet fra hjemstedet hans, så jeg vet ikke når er neste gang jeg får møtt han. Han responderte bare med at han håpet at vi teffes i fremtiden. Egentlig var planen vi skulle sees høstferien, men det går jo ikke nå. Ogjeg er usikker på om han faktisk er oppriktig intr, eller om jeg bare er tidsfordriv. - Han har hytte i nærheten av der jeg bor, og pleier å bruke å være der noen ganger.. kan jeg spørre om han har lyst til å ta en tur på hytta slik at vi kan sees? Liksom, for å teste ut om han virkelig vil se meg igjen?

Anonymous poster hash: f0eaf...284
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts igjen: fordi jeg mener, hvis man virkelig er intr i en person, så får man vel til og møtes? Da lager man jo tid!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du har vel lite å tape med å spørre nå, siden du har flyttet. Jeg synest du kan spørre om det, men jeg tror du må være forberedt på at han ikke ønsker å legge så mye energi i på noe som kanskje kan bli et langdistanseforhold. Det har nødvendigvis lite med deg å gjøre, men fordi noen personer (inkludert meg) ikke orker tanken på engasjere seg i noe som blir langdistanse. Det kan være ganske tøft. Nå vet jeg riktignok ikke hvor lange avstander det er snakk om da.

Endret av lillsunshine
Skrevet

Du har vel lite å tape med å spørre nå, siden du har flyttet. Jeg synest du kan spørre om det, men jeg tror du må være forberedt på at han ikke ønsker å legge så mye energi i på noe som kanskje kan bli et langdistanseforhold. Det har nødvendigvis lite med deg å gjøre, men fordi noen personer (inkludert meg) ikke orker tanken på engasjere seg i noe som blir langdistanse. Det kan være ganske tøft. Nå vet jeg riktignok ikke hvor lange avstander det er snakk om da.

Typ Osl-Bergen… er forberedt på det ja. Skjønner han veldig godt, også. Han kommer til å studere der i noen år til, så… Hvis han ikke ønsker det, så kan jeg heller nøye meg med han som sommerkjæreste, haha, og heller satse når han flytter hjem igjen hvis begge fortsatt vil. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...