AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hei! jeg sletta nettopp en mappe med noen dokumenter jeg MÅ ha tilbake. men mappa ligger ikke i papirkurven, og jeg finner ikke igjen dokumentene når jeg søker på dem. de kan jo ikke bare bli borte sånn plutselig? hvordan finner jeg dem igjen? krise!!! Anonymous poster hash: ab98d...e35
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 nytt problem. fant mappa, men jeg får ikke flyttet den ut av papirkurven! går ikke ann å dra den ut og jeg får ikke åpna dokumentet før jeg har fått det ut derfra. noen som kan hjelpe meg?? - TS Anonymous poster hash: ab98d...e35
søtpai Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Prøv å kopier mappen og lim inn et annet sted?
søtpai Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Evt. høyreklikk på mappen og trykk på restore.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Takk!! Problem solved! hjelpe meg, trodde livet mitt skulle bli ødelagt et øyeblikk her.. haha MEN jeg får fortsatt ikke dratt dokumenter over i mapper, med mindre jeg først kopier dem og limer inn? har jo alltid bare kunne dratt de over før? noen som vet hva det kan komme av? har mac forøvring, om det har noe å si -TS Anonymous poster hash: ab98d...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå