AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Ble litt store bilder, men det ble bare sånn da.. Ellers er jeg greit fornøyd med kroppen, tror jeg er epleform, legger på meg fortest på midten, men er greit slank generelt, heldig med genene. Men fra knærne og nedover, hater den delen av meg. Tights er det beste å trene i, finner noen fine, prøver de på og bare hater det jeg ser. Er det noe jeg kan gjøre? Noe for å få større legger? Gjerne større lår også, isåfall hvordan skal jeg trene? Tar imot alt jeg kan få av tips. Er jeg på treningssenter bruker jeg store bukser, for ser hvor normale andre ser ut i tights også kommer jeg med dette, tynneste delen på kroppen er leggene og anklene og det ser bare helt rart ut. Anonymous poster hash: f7ebc...d6f Anonymous poster hash: f7ebc...d6f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Det ser 100% normalt (og fint) ut, det rareste her er innlegget ditt. Anonymous poster hash: 1b0b3...cd3 49
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Du har da helt normale legger i forhold til resten av kroppen? Anonymous poster hash: 8f2d3...521 11
Gjest Evans Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Jeg syns du ser flott ut i tights! Gå på treningssentere i tights med god selvtilitt
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Tror du lider av det samme jeg lider av, nemlig "herregud-jeg-ser-ut-som-et-misfoster-i-tights" syndromet. Du ser helt normal og fin ut, ser ingenting feil på kroppen eller tightsen din, det kan jeg love deg. Jeg synes også jeg så helt grusom ut i tights tidligere, helt til jeg ble nødt til å trene i det 3 måneder i strekk ute blant folk (opptrening etter ulykke). Merkelig nok var det ingen som døde i det jeg første gang entret salen i tights og etter det har jeg bare innsett at det er hodet mitt som er rart, ikke kroppen. Anonymous poster hash: 46c89...11e 8
Gjest Inggolf Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Du kan ikke mene dette seriøst Du ser jo ut som "alle andre" i treningstights Kan ikke finne noe negativt å si samme hvor mye jeg leter etter noe ihvertfall...Og uansett; Hvorfor bry seg om evt formen ser litt snodig ut med treningstights? 7
Gjest Kim Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Du ser da helt normal ut. Ikke noe å bekymre seg for.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Dette er jo normalt. Anonymous poster hash: 1274f...aff 3
Cathrine88 Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 "Tynneste delen på kroppen er leggene og anklene." Hvilken del skal være tynnest etter din mening? Helt normale bein. 17
Gjest Thai clinch Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 What is wrong with this picture? 1
Gjest Thai clinch Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 De tynneste delene på en vanlig gjennomtrent kropp (bena) er jo legger. Det ville enda rarere om det ikke hadde vært det. 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Nå er dere bare alt for snille.. Jeg synes jeg ser ut som en freak og mister motivasjonen pga det Er det ikke mulig å få liiitt større legger på noen måte? Tung styrketrening? Jogging? TS Anonymous poster hash: f7ebc...d6f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Jeg ser ut som Kim Kardashian i tights...og ikke på den gode måten. Du ser helt normal ut, så normal at jeg ikke hadde tenkt på at du hadde på deg tights engang. Om du har komplekser for leggene dine må du trene styrketrening på leggene...calf raises, utfall etc. Anonymous poster hash: 411ba...347
kari2 Skrevet 24. september 2014 #14 Skrevet 24. september 2014 Du ser da flott ut i tights! Ikke alle kler det, men det gjør du. Slutt å innbild deg at du ser rar ut, bare tull! Its all in your head:) 5
Blådiamant Skrevet 24. september 2014 #15 Skrevet 24. september 2014 Du ser helt normal ut. Fine bein 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #16 Skrevet 24. september 2014 Nå er dere bare alt for snille.. Jeg synes jeg ser ut som en freak og mister motivasjonen pga det Er det ikke mulig å få liiitt større legger på noen måte? Tung styrketrening? Jogging? TS Anonymous poster hash: f7ebc...d6f Joda, det er mulig. Men nå er tingen altså at vi ikke er "snille" (altså, vi får ingen goder av å si fordelaktige ting om leggene dine), og vi synes altså at du ser helt normal ut. Ergo, "vi" er ikke snille, du begynner å få et litt skrudd syn på dine egne legger. Tung styrketrening kan være tingen om du vil ha større leggmuskler, ja. Så lenge du husker at det nåværende deg ikke ser ut som "en freak". Anonymous poster hash: 8f2d3...521 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #17 Skrevet 24. september 2014 Jeg "sliter" med det samme og bruker derfor aldri tights med mindre jeg har boots eller støvletter som går litt opp over ankelen Anonymous poster hash: 58f55...a70 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #18 Skrevet 24. september 2014 Det å få tjukkere legger av styrketrening er ikke så lett, bare spør seriøse bodybuildere. Det å legge på seg muskler på leggene ser ut å være ganske så genetisk bestemt. To personer som trener like hardt og spiser like mye kan få skikkelig variert resultet av treningen på leggene... Anonymous poster hash: 2cb4c...0a2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #19 Skrevet 24. september 2014 Hvis du synes vektfordelingen er feil så er det vel heller slik at du vil ha mindre lår enn mer legger? Anonymous poster hash: 8ad00...e39
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #20 Skrevet 24. september 2014 Dette minner om komplimentfisking! Du ser helt bra ut!Anonymous poster hash: 5ea2a...ef5 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå