Gjest Gjest2 Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Hei. sitter er litt små fortvilet og lei meg. Trodde jeg hadde funnet drømmetypen. har vært sammen i 6 mnd og alt har vært helt toppers. Har aldri hatt det så bra i et forhold. Men nå sitter jeg her litt fortvilet. Typen min er sammen med ei venninne i kveld. Det er selvfølgelig greit, han har en del jentevenner. Har vært en del sammen med de og de er kjempe grei. men ho han er sammen med i dag har jeg ikke møtt. Ho var kjempe sur på typen min pga at han hadde blitt sammen med meg. Så de har nesten ikke hatt kontakt de siste 6 mnd. Men i dag kom typen min og sa at han skulle møte ho i dag. Ble litt sjokket, trodde jo nesten ikke de var på talefot. Jeg spurte hva som har skjedd siden de plutselig skulle møtes, men det fikk jeg aldri noe svar på. Han sa til meg at de skulle dra en liten tur på kafe. han dro ut ved 5-tiden og har ikke kommet hjem enda (kl er 11 nå). Prøvde å ringe ham i stad angående om han skulle hjem eller sove hos meg, men han tok ikke tlf. Har ikke hørt noe fra ham. Kanskje jeg er litt paranoid. hva skal jeg tro? hvorfor tar han ikke tlf?
snexi Skrevet 11. juli 2004 #2 Skrevet 11. juli 2004 Skjønner godt at du er litt fortvilet jeg. Du er heller ikke paranoid i mine øyne. Han burde ringt til deg og sagt i fra hvor han skulle sove i natt. Men på den annen side er det ikke sikkert du skal være så snar og trekke de gale konklusjoner, snakk med han og fortell at du føler deg litt usikker, kanskje du tilogmed kan sette situasjonen på hodet og spør hva han hadde tenkt i din situasjon??? Håper det går bra med dere, fortell gjerne hvordan det går.
Gjest 1111 Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 Jeg hadde nok reagert på akkurat samme måte som deg. Syns han skulle sagt ifra om at han ble så lenge borte, og i alle fall tatt telefonen når du prøvde å ta kontakt med han. Håper du får tak i han og at alt er ok
Carmen_ Skrevet 12. juli 2004 #4 Skrevet 12. juli 2004 Skjønner deg godt jeg. Du er absolutt ikke paranoid. Men det behøver jo ikke å bety noe at du ikke har hørt fra han (mulig du har det nå?). Ta en prat med han du... Håper det ordner seg for deg. Lykke til
Catzy Skrevet 12. juli 2004 #5 Skrevet 12. juli 2004 Høres ut som sambo. Menn kan være ubetenksomme når de holder på med noe som de anser å være mer interessant enn å snakke med deg på telefonen. Kanskje han synes det er uhøflig å ta telefonen på cafe, når han snakker med en venn? Min kjære har det med å la være å ta telefonen i sånne tilfeller. Utrolig irriterende for meg, men naturlig for ham. Han tenker ikke på at klokka er sent og at du gjerne vil vite hvor han blir av. Tror ikke du skal legge noe i det. Og nå har dere sikkert snakket om det også, hvis du skrev dette i går. Sikkert ikke noe å bry seg om, selv om det er irriterende. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #6 Skrevet 13. juli 2004 han kunne gitt deg et ordenlig svar før han gikk. prøv å sett han inn i din situasjon. virker ikke som om empatien er på topp i dette tilfellet. du er ikke paranoid, du har god grunn til å være både sjalu og sint og ... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå