Gjest Rune Skrevet 11. juli 2004 #1 Del Skrevet 11. juli 2004 Sliter med et problem her jeg, kanskje dere kan gi meg et tips. Når jeg barberer meg nedentil så går det ofte to dager så blir jeg rødnuppete i noen få dager , det går så over etterhvert som håret gror, jeg har smurt meg med en fuktigshets krem, og noen ganger prøvd uten noe, men samme resultat hver gang. Dette er litt irriterende for meg. Har dere et tips eller to til meg?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 11. juli 2004 #2 Del Skrevet 11. juli 2004 Ikke barber mot vokseretningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brann Skrevet 11. juli 2004 #3 Del Skrevet 11. juli 2004 Dette pleier å skje md mg og, men enkelte ganger er det værre en andre. Og d e vanskelig å la vær å klø på disse røde klumpene.. Men tror d e best å barbere nedover eller på siden liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 12. juli 2004 #4 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg barberer med hårretningen og smører med babyolje etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 12. juli 2004 #5 Del Skrevet 12. juli 2004 skyll i kald vann etter barbering. kald klut kansje. tea tre olje kan hjelpe også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 16. juli 2004 #6 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg har hatt problemer med det i mange år. Tror det er forskjellig fra hver enkelt. Har prøvd alt mulig. Tea tree oil hjelper litt. Men har den siste tiden tydd til voksing. Huden blir da ikke så nyppete. Har også hørt at det hjelper å ta litt herreparfyme/aftershave på en bomullsdott og påføre det området du har barbert. Litt dumt for oss jenter å lukte som en mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 17. juli 2004 #7 Del Skrevet 17. juli 2004 Det hadde jeg problemer med i alle år da jeg brukte høvel. Men dette gav seg etter at jeg gikk over til hårfjerningskrem eller barbermaskin. : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 17. juli 2004 #8 Del Skrevet 17. juli 2004 Hydrokortisonsalve fra apoteket hjelper mot røde nupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 17. juli 2004 #9 Del Skrevet 17. juli 2004 Danielle: Hårfjerningskrem der nede?? Au auau au! Det svir da noe så forferdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå