Gå til innhold

Barbering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Sliter med et problem her jeg, kanskje dere kan gi meg et tips. Når jeg barberer meg nedentil så går det ofte to dager så blir jeg rødnuppete i noen få dager , det går så over etterhvert som håret gror, jeg har smurt meg med en fuktigshets krem, og noen ganger prøvd uten noe, men samme resultat hver gang. Dette er litt irriterende for meg. Har dere et tips eller to til meg?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette pleier å skje md mg og, men enkelte ganger er det værre en andre. Og d e vanskelig å la vær å klø på disse røde klumpene.. Men tror d e best å barbere nedover eller på siden liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt problemer med det i mange år. Tror det er forskjellig fra hver enkelt. Har prøvd alt mulig. Tea tree oil hjelper litt. Men har den siste tiden tydd til voksing. Huden blir da ikke så nyppete. Har også hørt at det hjelper å ta litt herreparfyme/aftershave på en bomullsdott og påføre det området du har barbert. Litt dumt for oss jenter å lukte som en mann... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Danielle 73
:P Det hadde jeg problemer med i alle år da jeg brukte høvel. Men dette gav seg etter at jeg gikk over til hårfjerningskrem eller barbermaskin. : :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...