AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hei, jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en Macbook air, men lurer på en ting. Macbook bruker ikke Microsoft Word, hva skjer med alle dokumenter da? Kommer dem til å forsvinne? Eller må jeg lagre dem på en annen PC eller minnebrikke? Jeg har studert i noen år og vil ikke miste notater, oppgaver etc. fra tidligere semestre. Anonymous poster hash: 7060b...2ef
skyflakes Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Macbook bruker Word og de andre officeprogrammene, så det er ikke noe problem.
deadmansmarionet Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Dette er ikke noe problem Jeg har nettopp gått fra PC til Mac selv, og det jeg gjorde var å laste alle Officedokumenter fra bacheloren opp til Dropbox. Da jeg gikk på macen var det bare å laste ned dropbox og åpne (samt skaffe Office ). Hvis du skal bruke minnepenn eller ekstern harddisk må du vel formatere den til et format som Mac kjenner. Tar noen minutter med googling for å finne ut hvordan du gjør det, veldig enkelt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå