Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en lang-weekend i slutten av måneden, og har tenkt litt på Stockholm eller København.

Noen som har vært begge steder som vil anbefale en av byene? Har aldri vært der selv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Synes begge er fine på hver sin måte. Men siden jeg liker dansker så godt, så ville jeg sagt København.

Skrevet

Ville også valgt København, men det er kanskje fordi jeg er best kjent der...

Gjest the imp
Skrevet

Har vært begge steder og jeg ville vel hatt litt vanskelig for å velge. Stockholm har gamlebyen som er utrolig koselig og jeg ville definitivt funnet meg en koselig restaurant der, shoppingmuligheter har du begge steder, i Stockholm har du Grøna Lund, i København har du Tivoli. Nå er Tivoli veldig mye bedre enn Grøna Lund, men begge deler er jo verdt å få med seg. Tror kanskje jeg holder en liten knapp på København, men Stockholm er også utrolig flott.

Skrevet

Jeg ville helt klart valgt Stockholm. Det er en nydelig by. Masse og se på og masse og shoppe. En super by.

Men København er super også da :sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet

Stockholm. Fin by, bedre uteliv..

Skrevet

Har ikke vært i København i voksen alder, men var i Stockholm i fjor sommer og "solgte sjelen min" der! Den må kunne defineres som en typisk "favorittby" for mitt vedkommende! Man føler ikke at man er i en så stor by, fordi den har så mye sjarm og er så pass intim og koselig! Sjø og øyer og broer og gamle båter og masser av sjarm... - anbefales på det sterkeste!

København er visstnok også flott, et av våre alternativ i fjor da vi skulle ha weekendtur! Det blir nok en flott tur, uansett hvilken av disse byene du velger!

Men "Gamla stan" i Stockholm... *sukk* Må oppleves!!!

Skrevet

Stockholm er min favoritt. vil anbefalle en tur med båten ovet til helsinki også om du har tid.

Skrevet

Stockholm er også min favoritt. :P

Skrevet

København, ingen tvil.

Skrevet

Takk for tips alle sammen :D

Jeg tror det blir stockholm. har vært innom en rask tur i gamla stan for to år siden, og jeg fikk et så godt inntrykk at jeg gjerne har lyst til å få med meg både det og hele byen. sist gang hadde vi bare et lite stopp der før vi tok båten til helsinki, så der har jeg vært liv :wink:

Noe spesielt jeg burde få med meg når jeg er i stockholm?

Takk igjen! :wink:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg elsker Stockholm! Hvorfor ikke kjøpe en reisehåndbok og se hva byen har å by på? Og prøv å få med deg en utflukt til skjærgården utenfor byen! Det rakk ikke vi da vi var der, og det angrer jeg veldig på! Men skal ta det neste gang.

Skrevet

København, simpelthen fordi jeg elsker den herlige atmosfæren som gir ett sant preg på byen.

Skrevet
Jeg elsker Stockholm! Hvorfor ikke kjøpe en reisehåndbok og se hva byen har å by på? Og prøv å få med deg en utflukt til skjærgården utenfor byen! Det rakk ikke vi da vi var der' date=' og det angrer jeg veldig på! Men skal ta det neste gang.[/quote']

Jeg må kanskje kjøpe meg en reisehåndbok da :wink:

Skrevet

Da er det bestemt; stockholm.

Har fått en veldig bra pakke som inkluderer en overnatting på båt med buffe og spabehandling :sjarmor:

Og så har vi en hel dag og to halve til shopping og besøke gamla stan.

Gleder meg!

Skrevet

Så må du ha god reise, - og neste gang du skal på storbyferie bør du legge turen til København :wink:

Skrevet

Takk for det :wink: og skal ta turen til køben neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...