Gå til innhold

Cos i bogstadveien

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Eller er det kanskje hegdehaugsveien?? I alle fal. Noen som handler derfra? Syntes de har så utrolig mye fint! Skikkelige materialer bruker de også, og hen overkommelig pris. men nesten ingenting du får kjøpt der kan vaskes i maskin, det er litt krise!

Hva gjør man da? Gidder jo ikke bruke masse penger på å rense noe som i utgangspunktet kostet 500kr...

Anonymous poster hash: 858cd...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvilke materialer som er brukt og hva slags "møkk" det er snakk om, men ull kan f.eks. ofte like fint luftes ut som vaskes. Håndvask er dessuten veldig undervurdert, og altfor få mennesker i dette landet bruker vaskeposer.

Skrevet

Det kommer an på hvilke materialer som er brukt og hva slags "møkk" det er snakk om, men ull kan f.eks. ofte like fint luftes ut som vaskes. Håndvask er dessuten veldig undervurdert, og altfor få mennesker i dette landet bruker vaskeposer.

Men kan man gjøre dette med silke, når det står "dry clean only"? Jeg er jo stort sett ikke så flekkete, bare litt kroppslukt...

Skrevet

Jeg vasker silke på 30 grader finvask med Milo. Funker fint, men du må trolig stryke plagget etterpå for å få tilbake glansen.

Anonymous poster hash: da234...850

Skrevet

Men kan man gjøre dette med silke, når det står "dry clean only"? Jeg er jo stort sett ikke så flekkete, bare litt kroppslukt...

Da ville jeg forsøkt å lufte ut først, eventuelt skylle i kaldt vann for hånd :-)

Skrevet

Jeg handler en del der.

Vasker alt i maskin, som regel går det bra. Går det ikke bra får det heller være, for jeg kan ikke ha hverdagsplagg som ikke tåler maskinvask.

• Liker 2
Skrevet

Ull, kasjmir osv pleier jeg å vaske med milo + ullprogram på maskina.. Funker fett! Hvis ikke er håndvask og et fint alternativ. Det er ikke en så stor jobb som mange tydeligvis skal ha det til.. Silke håndvasker jeg med milo.

Anonymous poster hash: dcc6a...b0f
Skrevet

Jeg har en kjole derfra i bomull med sølvtråder som det står håndvask på. Har noen prøvd å vaske noe liknende på håndvaskprogram? Jeg er så glad i den at jeg er redd for å prøve...

Anonymous poster hash: d04e3...801
Skrevet

Jeg har en kjole derfra i bomull med sølvtråder som det står håndvask på. Har noen prøvd å vaske noe liknende på håndvaskprogram? Jeg er så glad i den at jeg er redd for å prøve...

Hvis du er veldig glad i den, ville jeg gått for håndvask, slik det er anvist på merkelappen ;)

Skrevet

Jeg har kanskje ti COS-plagg i diverse materiale og alt går i maskinen. Kasjmir, kjole med skinnlommer og en glittercardigan har alle tålt skånsom vask.

Anonymous poster hash: 4196f...3c5
Skrevet

Den ville jeg ikke tatt i maskin. Det som blir krise i vaskemaskin er ikke naturfibre som ull og silke, det er kunstfibrene i tråden plagget er sydd med og i sølvtråder og lignende i stoffet. De kunstfibrene som er "lagt til" er ofte veldig skjøre.

Anonymous poster hash: 906bf...198

Skrevet

Syntes det er så dumt at man ikke kan shoppe COS på nett!! Når skal de begynne med det tro?!

Skrevet

Ble veldig nysgjerrig nå, dumt de ikke har nettbutikk!

Anonymous poster hash: 65064...110
Skrevet

Ble veldig nysgjerrig nå, dumt de ikke har nettbutikk!

Anonymous poster hash: 65064...110

De har nettbutikk så du kan se på klærne, men de sender ikke til Norge.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...