Gå til innhold

Gidder snart ikke ha sex mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med mannen i over 7 år.

Vi startet forholdet med sex, og det har vært viktig for oss og bestandig fungert bra. Dog har det vært perioder hvor vi har vært mindre aktive, blant annet under graviditet (jeg spyr av tanken på sex når jeg er gravid). Vi har fått to barn.

Problemet er at det går for fort for mannen min, og han prøver ikke å gjøre noe med det. Dette har irritert meg litt til tider gjennom årenes løp, samtidig har sexen alltid vært veldig god. Jeg vil bare at det skal vare lengre!

Når jeg har tatt det forsiktig opp, har han blitt sur og lei, og i etterkant har han ikke villet ha sex på en stund. Fordi han "uansett ikke klarer å tilfredstille meg".

Men greia er, jeg VET han klarer å holde lengre hvis vi tar pauser, tar det roligere osv. Det har funka, når jeg har "tvingt" han til det. Og jeg synes det er superdeilig å bruke litt tid.

Jeg kommer også fort, men kan jo komme flere ganger. Jeg vet at jeg ikke kan ta helt av, for da klarer han ikke holde igjen. Så jeg prøver å roe ned, men likevel kjører han på.

Det er som om når han kjenner det nærmer seg, klarer han overhodet ikke styre seg, og gyver løs med harde støt.

Feks igår var det over en uke siden vi hadde hatt sex. Jeg sugde ham, og han dro meg opp på seg. Rakk så vidt tre meg nedpå før jeg merket at han var iferd med å komme.. Men istedet for å roe ned, holder han meg på hoftene, og lar det stå til.. Altså, et halvt minutt er ikke nok for meg!! Blir frustrert.

Og nei, han klarer ikke ha flere ganger etter hverandre.. Han er for gammel for det nå ;)

Er dette bare dårlig vane fra hans side eller?

Hvordan løser vi det, når han blir såret når jeg tar det opp?

Anonymous poster hash: 9fea8...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hvis du lar han ta deg med dildo eller strap-on først også får han komme når du har fått nok?

Evt. be han lese seg til knipeøvelser og lære å holde litt igjen. :-)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Har vært sammen med mannen i over 7 år.

Vi startet forholdet med sex, og det har vært viktig for oss og bestandig fungert bra. Dog har det vært perioder hvor vi har vært mindre aktive, blant annet under graviditet (jeg spyr av tanken på sex når jeg er gravid). Vi har fått to barn.

Problemet er at det går for fort for mannen min, og han prøver ikke å gjøre noe med det. Dette har irritert meg litt til tider gjennom årenes løp, samtidig har sexen alltid vært veldig god. Jeg vil bare at det skal vare lengre!

Når jeg har tatt det forsiktig opp, har han blitt sur og lei, og i etterkant har han ikke villet ha sex på en stund. Fordi han "uansett ikke klarer å tilfredstille meg".

Men greia er, jeg VET han klarer å holde lengre hvis vi tar pauser, tar det roligere osv. Det har funka, når jeg har "tvingt" han til det. Og jeg synes det er superdeilig å bruke litt tid.

Jeg kommer også fort, men kan jo komme flere ganger. Jeg vet at jeg ikke kan ta helt av, for da klarer han ikke holde igjen. Så jeg prøver å roe ned, men likevel kjører han på.

Det er som om når han kjenner det nærmer seg, klarer han overhodet ikke styre seg, og gyver løs med harde støt.

Feks igår var det over en uke siden vi hadde hatt sex. Jeg sugde ham, og han dro meg opp på seg. Rakk så vidt tre meg nedpå før jeg merket at han var iferd med å komme.. Men istedet for å roe ned, holder han meg på hoftene, og lar det stå til.. Altså, et halvt minutt er ikke nok for meg!! Blir frustrert.

Og nei, han klarer ikke ha flere ganger etter hverandre.. Han er for gammel for det nå ;)

Er dette bare dårlig vane fra hans side eller?

Hvordan løser vi det, når han blir såret når jeg tar det opp?

Dere får ha lenger forspill da. Der han får deg til å komme først... så kan dere fullføre etterpå. Kanskje han ikke syns det er godt å holde igjen?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Og forslag om strapon? Er jo turnoff i seg selv

Skrevet

Ja, han er veldig flink noen ganger til å bruke tid på meg først. Jeg setter pris på det.

Men han kommer like fort når jeg har han inni meg, greia er at jeg har lyst til å ha han inni meg lengre.. Ønsker at selve knullingen kunne vart i hvertfall 5 min, fordi jeg synes det beste er å ha han inni meg...

Men vet at mange menn ikke varer lenge under selve samleiet..

Dere får ha lenger forspill da. Der han får deg til å komme først... så kan dere fullføre etterpå. Kanskje han ikke syns det er godt å holde igjen?

Skrevet

Dildo er et alternativ, selv om jeg ikke har noe særlig erfaring med det. Strap on ville han aldri gått med på ;)

Vi har forresten prøvd med kondom, utgjør ingen forskjell.. Bare klønete å bruke.

Hva hvis du lar han ta deg med dildo eller strap-on først også får han komme når du har fått nok?

Evt. be han lese seg til knipeøvelser og lære å holde litt igjen. :-)

Skrevet

Tror han rett og slett ikke synes det er godt å holde igjen.. Eller så driter han i det og bare tenker på egen nytelse der og da..

• Liker 1
Skrevet

Da får han bare bli såret da, du skal jo også nyte sex og ikke bare han.

Prat med han om det!

• Liker 2
Skrevet

Håper det kommer noen mannfolk her med tips om hvordan menn kan trene seg opp til å holde igjen. Det der høres ikke holdbart ut!

Men som nevnt tidligere; høres ikke ut som han prøver voldsomt heller, når han tillater seg selv å komme med en gang. Da syns han jo det er greit da! Latsabb.

Anonymous poster hash: 7d51c...740
  • Liker 1
Skrevet

Forresten; ville i hvert fall ikke sugd han når situasjonen er som den er, det er ris til egen bak. Få han heller til å gi deg skikkelig forspill, og trekke seg ut med en gang han kjenner han nærmer seg kanten.

Skrevet

Det er sant, det er jo en bjørnetjeneste å suge først...

Men synes igrunn han faktisk har blitt "verre" enn før, med det at han kommer for tidlig. Mulig vi har for sjelden sex nå. Har jo merket at han holder ekstremt kort når det er lenge siden.

Han har sagt at det er et problem for han, men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke prøver å gjøre noe med det.

Ja, jeg må nok ta det opp.. Huff..

Forresten; ville i hvert fall ikke sugd han når situasjonen er som den er, det er ris til egen bak. Få han heller til å gi deg skikkelig forspill, og trekke seg ut med en gang han kjenner han nærmer seg kanten.

Skrevet

Er dere seriøse her eller er det jeg som er treg i oppfattelsen?

Om du virkelig mener det du skriver her TS så unner jeg deg knapt god sex fremover.

Skrevet

Det er sant, det er jo en bjørnetjeneste å suge først...

Men synes igrunn han faktisk har blitt "verre" enn før, med det at han kommer for tidlig. Mulig vi har for sjelden sex nå. Har jo merket at han holder ekstremt kort når det er lenge siden.

Han har sagt at det er et problem for han, men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke prøver å gjøre noe med det.

Ja, jeg må nok ta det opp.. Huff..

Ja, du må ta det opp. For det høres jo ut som han har mer å gå på, noe som er positivt. Hvis han bare holder deg fast og kjører på når han nærmer seg må det jo være fordi han syns det er greit å komme fort i mål. Den vanlige reaksjonen når en mann er redd for å komme er å kommandere dama til å være heeelt stille, kanskje trekke seg ut og finne på noe annet en stund, og så forsiktig fortsette!?

Skrevet

Sett på han 2 par kondomer.

• Liker 1
Skrevet

???

Er dere seriøse her eller er det jeg som er treg i oppfattelsen?

Om du virkelig mener det du skriver her TS så unner jeg deg knapt god sex fremover.

• Liker 5
Skrevet

Nettopp, jeg lurer jo nærmest på om han faktisk ønsker å få det "overstått".

Virker jo ikke sånn, da han tydelig nyter det. Men begynner jo å lure.

Noen ganger når jeg merker at han nærmer seg, eller han feks sier "klarer ikke holde meg så mye lengre", så har jeg sagt at vi må ta det rolig eller at han trekker seg ut. Men med en gang han trenger seg inn igjen, går det ikke lang tid før han kommer.. Han beklager seg og sier at han ikke klarte å holde seg.

Nå skal det sies at jeg elsker å ha sex med han, og ha han inni meg. Det er vannvittig deilig, og jeg synes det er vanskelig å ligge taus og stiv som en pinne for at han ikke skal komme med en gang. Jeg vil jo nyte det til fulle jeg og, og det gjør jeg når jeg er "med".

Og det er jo fordi det er deilig at jeg har lyst til å holde på lengre..

Ja, du må ta det opp. For det høres jo ut som han har mer å gå på, noe som er positivt. Hvis han bare holder deg fast og kjører på når han nærmer seg må det jo være fordi han syns det er greit å komme fort i mål. Den vanlige reaksjonen når en mann er redd for å komme er å kommandere dama til å være heeelt stille, kanskje trekke seg ut og finne på noe annet en stund, og så forsiktig fortsette!?

Skrevet

Og så må jeg legge til at jeg bestandig er den som har hatt mest seksuell appetitt av oss, og er den som er mest keen på å prøve nye ting. Vet ikke om det har noe å si.

Skrevet

Og så må jeg legge til at jeg bestandig er den som har hatt mest seksuell appetitt av oss, og er den som er mest keen på å prøve nye ting. Vet ikke om det har noe å si.

Hei, Vi er mange som sliter med dette, og spesielt når det går lenge i mellom hver gang man har sex. Blir fort en ond sirkel når man virkelig vil tilfredstille partneren sin, og plutselig så går det... Sist jeg var i Usa fant jeg en spray, som faktisk hjelper meg en hel del. Den heter Promescent, og er godkjent av myndighetene der. 3 spray, la det virke noen minutter, også blir alt så meget bedre. Skal vist komme en tilsvarende i Norge om ikke alt for lenge også... Men den er ikke salg enda

Anonymous poster hash: a3961...9be

Skrevet

Da må han trene seg opp for å holde lengre, Alle menn som er friske og som vil klarer det. Denne linken minner om det min kjære fortalte meg om menn og det å holde ut lengre. Øvelse gjør mester, men da må han ønske det selv, noe det ikke virker som han gjør.

• Liker 1
Skrevet

Takk for link! :) Den var bra.

Faktisk har han prøvd et av tipsene (skjønte jeg nå når jeg leste det). Det med å ikke ta den helt inn, bruke tid, ta den litt ut og gni mot klitoris osv. Dette gjorde han noen ganger tidligere, samleiet varte da lengre og jeg fikk orgasme som aldri før.

Hvorfor gjør han det ikke sånn mer? Lurer på om han syns det er kjedelig rett og slett. Han liker nok bedre hard knulling, bare så synd det varer max 1 min da.

Jeg blir nødt til å ta det opp når han er hjemme igjen. Er lei av å være frustrert og irritert pga dette..

Da må han trene seg opp for å holde lengre, Alle menn som er friske og som vil klarer det. Denne linken minner om det min kjære fortalte meg om menn og det å holde ut lengre. Øvelse gjør mester, men da må han ønske det selv, noe det ikke virker som han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...