Jazzmin Skrevet 24. september 2014 #1 Del Skrevet 24. september 2014 Hei! Jeg er en jente på 23 år som har fått diagnosen takayasus arteritt, å jeg lurer på om det er noen andre her inne som har det samme? Det er en meget sjelden sykdom, og det står så lite om den på nett. Jeg har heller ikke funnet noen forum om det, eller andre som har det. Jeg ønsker bare og vite om det er noen som har hatt det en stund, og om hvordan ting i livet dems har blitt forandret. Jeg ser nå den siste mnd på mitt eget liv at alt er på hodet og ting er veldig usikkert siden man veit så lite om denne sykdommen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Del Skrevet 24. september 2014 Her er en god og utfyllende artikkel. Kom gjerne tilbake hvis det er konkrete ting du lurer på.http://emedicine.medscape.com/article/332378-overviewAnonymous poster hash: 3c1bf...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jazzmin Skrevet 24. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 24. september 2014 Her er en god og utfyllende artikkel. Kom gjerne tilbake hvis det er konkrete ting du lurer på.http://emedicine.medscape.com/article/332378-overviewAnonymous poster hash: 3c1bf...21f Har sett litt på den allerede, men er fortsatt så mye spørsmål jeg lurer på som jeg bare tror noen andre med samme sykdom kan svare på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Del Skrevet 3. januar 2020 Hei! Har en datter som har fått samme diagnose og lurer på om du vil dele dine erfaringer da eg ser du er på alder med henne og postet dette i 2014. Håper på svar fra andre som har erfaringer eller kanskje det kan være godt å prate med andre i samme situasjon. Anonymkode: d306f...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gygsy Skrevet 3. januar 2020 #5 Del Skrevet 3. januar 2020 På 24.9.2014 den 11.36, Jazzmin skrev: Hei! Jeg er en jente på 23 år som har fått diagnosen takayasus arteritt, å jeg lurer på om det er noen andre her inne som har det samme? Det er en meget sjelden sykdom, og det står så lite om den på nett. Jeg har heller ikke funnet noen forum om det, eller andre som har det. Jeg ønsker bare og vite om det er noen som har hatt det en stund, og om hvordan ting i livet dems har blitt forandret. Jeg ser nå den siste mnd på mitt eget liv at alt er på hodet og ting er veldig usikkert siden man veit så lite om denne sykdommen. Hei! Vil du dele dine erfaringer? Har en datter som har fått samme diagnose. Ser det er 6 år siden du postet dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadeleineAkerholt Skrevet 21. februar 2024 #6 Del Skrevet 21. februar 2024 Gygsy skrev (På 3.1.2020 den 21.53): Hei! Vil du dele dine erfaringer? Har en datter som har fått samme diagnose. Ser det er 6 år siden du postet dette innlegget. Hei, Har dere noen erfaringer å dele nå som det har gått 3 år? Jeg har nettopp fått påvist denne sykdommen og er litt desperat etter å snakke med noen som har erfaring med dette 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå