AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Jeg må bare få dette ut et sted.. Samboer skal bli boende i leiligheten vi leier, jeg flytter ut. Problemet er at jeg er et ekstremt vanedyr, og synes hele prosessen er vond, ikke fordi jeg skal bo alene, men fordi det innebærer forandringer. Jeg vet at det blir bra når jeg er ferdig med alt, men hvor skal jeg begynne.. Har begynt å se på hybler/leiligheter på finn.no, men de fleste er kollektiv, og det er IKKE aktuelt.. De som ikke er det koster det dobbelte av det jeg betaler idag. Jeg er midt i skifte av jobb, har eksamener om 2 mnd, og må antakeligvis kjøpe meg bil siden jeg har disponert min samboer sin mens vi har vært sammen. Åh, dette er mye for et vanedyr.. Jeg har foreldre som kan hjelpe med flytting, men de må kjøre 2-3 timer for å hjelpe meg, så det er litt begrenset. Herregud, jeg må skjerpe meg, det er jo bare å ringe etter en leilighet sant? Anonymous poster hash: 6a06f...f18
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Er midt opp i samme styret selv. Har fått pakket det meste da, så er det er bare å flytte ut, men jeg leter etter den perfekte leiligheten.
Minya Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Jeg må bare få dette ut et sted.. Samboer skal bli boende i leiligheten vi leier, jeg flytter ut. Problemet er at jeg er et ekstremt vanedyr, og synes hele prosessen er vond, ikke fordi jeg skal bo alene, men fordi det innebærer forandringer. Jeg vet at det blir bra når jeg er ferdig med alt, men hvor skal jeg begynne.. Har begynt å se på hybler/leiligheter på finn.no, men de fleste er kollektiv, og det er IKKE aktuelt.. De som ikke er det koster det dobbelte av det jeg betaler idag. Jeg er midt i skifte av jobb, har eksamener om 2 mnd, og må antakeligvis kjøpe meg bil siden jeg har disponert min samboer sin mens vi har vært sammen. Åh, dette er mye for et vanedyr.. Jeg har foreldre som kan hjelpe med flytting, men de må kjøre 2-3 timer for å hjelpe meg, så det er litt begrenset. Herregud, jeg må skjerpe meg, det er jo bare å ringe etter en leilighet sant? Anonymous poster hash: 6a06f...f18 Jeg er helt lik deg. Forandringer både skremmer og plager meg noe aldeles håpløst. Men du må bare hoppe i det og få det til, for få det til, det gjør du Søk etter alt som kan være relevant på finn.no og ring etter de leilighetene som er interessante og innenfor din prisklasse. Det viktigste er at du faktisk tør å hoppe ut av komfortsonen din for en stakket stund, når du har fått deg ny bopel så kommer alt som regel tilbake til "normalen" etter en ukes tid eller to.
Kvinne87Rogaland Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Da jeg skulle flytte til Bergen, droppet jeg hele Finn.no. Der er det altfor mange om beinet, og utleier kan sette den prisen de vil. Det som er lurt er å sette annonse i avisa hvor du presiserer hva du leter etter og prisklasse. Det gjorde jeg to ganger, og det er kjempelurt! Det er ofte utleiere som sitter på gjerdet, fordi de ikke orker maset på finn. Jeg fikk iallfall stor respons hvor jeg kunne få den hvis jeg ville ha den. De ser annonsen og tenker "Pokker heller, hun kan få den, så slipper vi stresse med det". 3
Gjest C'est la vie:) Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Ved å sette en annonse i avisen, fikk jeg napp etter to dager, av tre forskjellige utleiere. Plutselig var det snudd, hvor det var leieboer som fikk "velge og vrake" i leiligheter
MissStiles Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. MissStiles, mod
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Men TS, hvor hen på S.... vil du bo da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå