Puny Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Blir gal! Jeg ble introdusert for en venn av en venn på fest. Han var av den typen som hele tiden skal være morsom, alle må se på han og le av han hele tiden! Dette skal gjerne skje på bekostning av andre.... Da jeg var yngre så følte jeg at det var min"jobb" å alltid le med og backe opp for å unngå dårlig stemning ( som det jo blir om noen tror de er veldig morsomme, men ingen ler). Nå har jeg funnet ut at det tror jeg ikke jeg gidder lengre. Det får bare bli dårlig stemning da, for det er ikke min jobb å sørge for at alle har det bra hele tiden. Jeg ser jo at slike mennesker ofte gjør dette fordi de er usikre, men det er så utrolig irriterende! Noen andre som har erfaringer med disse? Hvordan takler du dem?
globalagogo Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Jeg ser bort:p skifter samtaleemne eller noe. Dårlig gjort, vet det, men noen skal alltid være så bajas... Slitsomt 1
Gjest Evans Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Det kan jo være et tegn på at man er nervøs? Noen spøker når de blir redde/nervøse. Jeg kan begynne å le når jeg blir redd, feks. Det er jo ikke det at jeg syns det er gøy, men det er bare en merkelig reaksjon. Hvis du tror det er fordi de er nervøse/utilpasse hadde jeg prøvd å gjøre de mindre nervøse
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Enig med Evans. Å ignorere eller på annen måte avvise disse kan gjøre mer vondt enn du aner. Vær høflig og inkluder personer i samtalen, uansett hvilken type de er. Klovnerier bunner ofte i dårlig selvtillit, nervøsitet eller usikkerhet og det er en måte å kommunisere på for denne personen. Anonymous poster hash: 2fbbc...b62 1
smalls Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Synes det er veldig irriterende med folk som alltid skal være morsomme og spesielt hvis de kommer med dumme vitser. Det er ikke gøy når de skal være morsomme på bekostning av andre. Husker jeg gikk i klasse med en som var klassens klovn. Kan kunne ofte spøke med andre å si feks " Haha Kari har en kvise som er like stor som hode hennes" mens de andre ler. 1
OPIgirl Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Slike folk er bare slitsomme. De virker krampaktig og klarer ikke å opptre naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå