Gå til innhold

Når daten ikke leser meldinger jeg har skrevet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en date som jeg møter innimellom. Men det er mye som ser ut til å være merkelig rundt han...

Han sier seg alltid interessert. Men enkelte dager, så ser jeg at han er pålogget facebook, men at han ikke åpner og leser melding jeg har skrevet til han. Blir helt frustrert! Men samtidig så prøver jeg å være tålmodig ;).

Anonymous poster hash: 73396...b99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet vel at du kan se at han har lest meldinger, og derfor lar han være å åpne dem før han har tid/ork til å svare.

Han høres ikke spesielt keen ut. Slutt å ta initiativ, og se om han gjør det.

Anonymous poster hash: 088f6...f7b
Skrevet

Han vet vel at du kan se at han har lest meldinger, og derfor lar han være å åpne dem før han har tid/ork til å svare.

Trådstarter: Enig i det. Jeg får tenke meg videre. Han får vise mer interesse enn dette hvis han er interessert. Jeg kan se om han har lest meldingen ja.

Gjest krokodillen
Skrevet

å herregud. jeg leser/ser heller ikke mld på facebook alltid. noen ganger får jeg ikke opp et varsel en gang selv om jeg har fått en ny.

det er helt psykt at folk henger seg opp i slike bagateller, for det er det det er. en forbanna bagatell.

dessuten finnes det et triks ang dette med mld på facebook. der du kan gjøre det slik at ingen kan se om du har lest mld eller ei

Gjest krokodillen
Skrevet

jeg leser ikke mine mld heller alltid. facebook er facebook. om noen vil noe så kan de faktisk ta opp tlf og ringe. gidder de ikke det så er de ikke verdt min tid uansett

Gjest krokodillen
Skrevet

oi, nå ser jeg faktisk at bestevenninna mi ikke har sett mld min jeg skrev på mandag. tror jeg bare burde avskrive henne som venn med det samme

Skrevet

oi, nå ser jeg faktisk at bestevenninna mi ikke har sett mld min jeg skrev på mandag. tror jeg bare burde avskrive henne som venn med det samme

Trådstarter: jeg får prøve å ikke ta det ille opp. Men jeg ville jo tro at hvis han var interessert i meg, så ville han se etter meldinger fra meg overalt. Men men... han skrev en melding nettopp. Er mulig meg som er usikker på hans interesse for meg.

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Trådstarter: jeg får prøve å ikke ta det ille opp. Men jeg ville jo tro at hvis han var interessert i meg, så ville han se etter meldinger fra meg overalt. Men men... han skrev en melding nettopp. Er mulig meg som er usikker på hans interesse for meg. Anonymous poster hash: 73396...b99

Ja du tror det fordi det erslik du er og jenter generelt. Det betyr ikke at alle andre må være sånn bare fordi du er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...