Gå til innhold

Hvor mye info må jeg gi på date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lang tids "tørke" har jeg opprettet en profil på datingside, og skal i gang med å date. For to år siden hadde jeg en stalker, som flere ganger dukker opp på jobben min, og utenfor der jeg bor. han var en onenigth stand som jeg hadde vært dum nok til å fortelle for mye om megselv til. Etter mye styr ble jeg endelig kvitt han, men jeg er blitt ganske paranoid etter dette, og nå har jeg ikke lyst til å gi noe info om megselv til folk jeg ikke kjenner. jeg vet jo at de første spørsmålene på date handler om hvor man bor og jobber, og jeg har lyst til å si at på grunn av denne stalker episoden vil jeg helst ikke fortelle dem om det. Kan godt si hvilken bydel jeg bor i, og hva jeg jobber med, men ikkje hvor. Tror du jeg vil få forståelse for det?

Kan legge til at jeg leier et rom hos en sur gammel fyr som sier jeg ikke kan ha besøk (her er ganske lydt mellom veggene) så det er uansett aldri aktuelt at vi møtes hos meg..

Anonymous poster hash: 3f186...0d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja absolutt. Ville aldri gitt slik informasjon før jeg var godt trygt på en person, etter at man hadde møttes osv. Sånne detaljer ser jeg ikke at man skal være interessert i heller før man er godt kjent (finnes vel viktigere ting å finne ut om den andre enn adresse og hvor man jobber?).

Skrevet

Har aldri opplevd at noen har krevd å få vite nøyaktig hvor jeg jobber, eller nøyaktig hvor jeg bor.

Sier bare yrket jeg har, og hvilken by jeg bor i. Og samme sier de jeg prater med.

Anonymous poster hash: 42d62...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...