AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 3 uker siden fikk jeg vippe extensions. Uka etter begynte det å svi litt ved vippe røttene. Men så gikk det litt over. Neste uke det samme. Jeg begynte lese om extensions hvordan de skulle sitte. Flere av mine vipper var lomt på en extension og noen av extensions var limt sammen. Jeg gikk tilbake og klagde. De fjernet der det var feil og satt på nye. Resultatet så bra ut - jeg gikk fornøyd ut. Men nå 1 uke etter skjer det samme igjen - 4 av mine vipper er limt på en extension. 2 av mine vipper er falt ut og extension henger igjen på de 2 vippene som sitter. Bør jeg kreve å få dem fjernet og få penger tilbake? DeAnonymous poster hash: 036b5...739 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 3 uker siden fikk jeg vippe extensions. Uka etter begynte det å svi litt ved vippe røttene. Men så gikk det litt over. Neste uke det samme. Jeg begynte lese om extensions hvordan de skulle sitte. Flere av mine vipper var lomt på en extension og noen av extensions var limt sammen. Jeg gikk tilbake og klagde. De fjernet der det var feil og satt på nye. Resultatet så bra ut - jeg gikk fornøyd ut. Men nå 1 uke etter skjer det samme igjen - 4 av mine vipper er limt på en extension. 2 av mine vipper er falt ut og extension henger igjen på de 2 vippene som sitter.Bør jeg kreve å få dem fjernet og få penger tilbake? Det tror jeg ikke du har noe krav på nei. Du kan få dem fjernet men penger tilbake syns jeg hadde blitt litt mye. Hvor tok du de og hva betalte du? Anonymous poster hash: a7f5a...b3f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Betalte 1500,- på hudpleie salong De har jo gjort en dårlig jobb. De har fått mulighet til å ordne opp 1 gang. Men ikke klart det. Flere plasser kan jeg ikke få nål fra roten og ut - flere av mine vipper er på en eller flere extensions. Produktet er ikke slik det skulle ha vært Anonymous poster hash: 036b5...739
Silje1986 Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Betalte 1500,- på hudpleie salong De har jo gjort en dårlig jobb. De har fått mulighet til å ordne opp 1 gang. Men ikke klart det. Flere plasser kan jeg ikke få nål fra roten og ut - flere av mine vipper er på en eller flere extensions. Produktet er ikke slik det skulle ha vært Problemet er at det rett og slett ikke er veldig mange som klarer å sette på vippe extensions ordentlig. Så du vil få dette resultatet utrolig mange steder. Har erfart dette selv Hudpleie salonger er generelt ikke noe godt sted for slike ting, det er mye bedre å gå til steder som er litt mer spesialiserte på slike ting. Annas Makeupworld (1800 kr) og Pille Studios (2000 kr) er vel de to best omtalte i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Du skriver at etter en uke, så oppstår problemene, altså var du fornøyd og tingene har vært i orden den første uka. Da har du ikke noe å klandre utfører for. Dine vipper utsettes for en stor belastning ved å sette på extensions. De blir slitte, faller av, knekker osv. Har du ikke fått info om dette? Og ex. Skal behandles med forsiktighet, du skal bl.a. ikke gni deg i øynene, ikke bruke mascara, fylle på med mer ex. Etter 2 til 3 uker fordi det du først fikk satt på slites og noe faller av pga. Slitasje på dine egne vipper... Ikke uten grunn at mange ser at vippe ex. Er dyrt i forhold til det du får igjen og lar være å prøve.Anonymous poster hash: 35beb...a87
Silje1986 Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Du skriver at etter en uke, så oppstår problemene, altså var du fornøyd og tingene har vært i orden den første uka. Da har du ikke noe å klandre utfører for. Det har da ikke noe med saken å gjøre. Vippene er limt sammen, dette er feil. Ettersom vippene dine vokser i ulikt tempo vil vippene sakte men sikkert dra ut dine egne. Det er derfor det sliter sånn, som mange sier. Men får du gjort dette ordentlig så skjer ikke dette og vippene bli minimalt slitt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Jeg bor i Kr.sand så Oslo ble litt langt å reise Anonymous poster hash: 036b5...739
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Ja etter en uke oppdaget jeg at flere av mime vipper er limt på en extension. De retter men samme feil oppstår. Dette er første gang jeg gjør dette. Har ingen erfaring. Anonymous poster hash: 036b5...739
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Ringte salongen og hun som er eier skal ta å se på det heldigvis Anonymous poster hash: 036b5...739
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Ringte salongen og hun som er eier skal ta å se på det heldigvis Anonymous poster hash: 036b5...739
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå