terten Skrevet 2. mars 2002 #1 Skrevet 2. mars 2002 HAR FUNNET UT AT JEG ER BLITT BEDRATT SIDEN DAG 1 OG BOR N[ SAMMEN MED HAM FORDI VI KJ;PTE LEILIGHET SAMMEN LIKE F;R JEG FIKK VITE ALT. SLITER MED MASSE UBESVARTE SP. MEN HAN VIL IKKE SVARE P[ NOE BORTSETT FRA AT HAN VIL ABSOLUTT BEHOLDE MEG HAR NOEN OPPLEVD NOE LIGNENDE!!!
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2002 #2 Skrevet 2. mars 2002 Kutt utt denne mannen før han ødelegger deg helt!
Bria Skrevet 2. mars 2002 #3 Skrevet 2. mars 2002 Stakkars deg for et sjokk! Jeg føler virkelig med deg! Kan liksom kjenne hvor skuffet du må være, at alle dine oppfatninger og tilliten din til mannen, og alle planer du/dere hadde fremover er gått rett i vasken. Du er sikkert i sjokk nå, og har det bare ondt. Hvis du orker, og har mulighet til det, så si til ham at du reiser vekk. Har du familie eller en venninne du kan være hos? Noen du kan snakke med, som du stoler på? Jeg ville forklart ham at han har tråkket deg ned i jorden og malt deg gjennom en kjøttkvern eller noe sånt, og da han i tillegg ikke vil svare på dine spørsmål, så gjør han ingenting for å bevise at han vi beholde deg. Ikke har han vært trofast Ikke vil han hjelpe deg ved å svare på spørsmålene dine Nei, reis vekk og få klarhet i tankene dine, så kan han ta kontakt med deg når han er voksen nok til å svare for seg. DET er du verd. Glem aldri det!12
Venus Skrevet 2. mars 2002 #4 Skrevet 2. mars 2002 Hei du... Konsentrer deg om hva DU vil, og ikke hva HAN vil, det er det jeg føler at du gjør !!! Dette må være veldig vondt, og jeg forstår at han faktisk gjør det enda verre siden han nekter å svare på dine spørsmål. Vil DU egentlig beholde han etter dette??? Spør deg selv om det! Blås fullstendig i hva han vil akkurat nå. Det blir HANS problem. Han er voksen, og kan ta ansvar for seg selv. Nå MÅ du bare tillate deg selv å sette dine egne behov først !!! Det er på tide tror jeg... Husk også at: hvis han ønsker deg tilbake får han sannelig bevise det ved å gå inn i århunderets kurtise-opplegg !!! Men jeg har store mistanker om at han ikke vet hva han vil... Vet du ??? Jeg håper inderlig det for din egen skyld. Jeg ønsker deg masse lykke til. Og husk å ta vare på dine behov !!! De er viktigere enn både huset og han. Vennlig fra Venus.
veslemor Skrevet 3. mars 2002 #6 Skrevet 3. mars 2002 Hei du.. Er enig med de andre her, det er ditt liv og dine følelser. Hvis han vil beholde deg burde han kasnkje "ligge lavt" en stund når det gjelder sine krav til deg om du forstår? Husk at selv om du er glad i han og syntes det er helt for j..... å forlate han, så må du tenke litt over om du klarer å stole på han INNERST INNE etter dette.. Hvis ikke du klarer det blir det vanskelig for deg å leve sammen med han, tenk når han skal alene på fest etc.. Tenk deg godt om og lykke til! 12
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Jegfreslår at dere prøver å finne sammen igjen
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Jegfreslår at dere prøver å finne sammen igjen Tråden er 7 og et halvt år gammel.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 Tråden er 7 og et halvt år gammel. Ikke kan jeg regne heller. 6 og et halvt :-)
Gjest Gjest_liza_* Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 Ikke kan jeg regne heller. 6 og et halvt :-) Prøv på regningen en gang til du. Du hadde rett første gang
Suzy Skrevet 12. september 2009 #11 Skrevet 12. september 2009 HAR FUNNET UT AT JEG ER BLITT BEDRATT SIDEN DAG 1 OG BOR N[ SAMMEN MED HAM FORDI VI KJ;PTE LEILIGHET SAMMEN LIKE F;R JEG FIKK VITE ALT. SLITER MED MASSE UBESVARTE SP. MEN HAN VIL IKKE SVARE P[ NOE BORTSETT FRA AT HAN VIL ABSOLUTT BEHOLDE MEG HAR NOEN OPPLEVD NOE LIGNENDE!!! Ja det har jeg. Kom deg vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå