AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Del Skrevet 24. september 2014 Hei Jeg gifter meg om 1 ukes tid. Jeg hadde tenkt å gi min kommende mann mansjettknapper i morgengave. Men nå har jeg tittet på skjorta han har kjøpt, og den har jo knapper i ermene. Hvor bruker man egentlig mansjettknapper da? Mulig dumt spørsmål dette her altså, men jeg har ingen bror og min far døde tidlig, så jeg får skylde på en barndom uten menn Anonymous poster hash: 34fff...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 24. september 2014 #2 Del Skrevet 24. september 2014 Dessverre lages mange skjorter i dag uten hull til mansjettknapper, men en del har knapphull på begge sider. Disse kan da brukes både med og uten mansjettknapper. Skjorter til daglig bruk er jeg ikke så nøye med, men om jeg kjøper en skjorte jeg tenker kan brukes sammen med en dress, så ser jeg konsekvent etter skjorter med hull for mansjettknapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. september 2014 #3 Del Skrevet 24. september 2014 Skjorter med et knapphull ved siden av eller istedenfor knappen kan brukes med mansjettknapper. De færreste butikkskjorter kommer slik i dag. Løsningen kan være å kjøpe en skjorte som bigave. Men, hvis ikke fyren bruker mansjettknapper fra før, er det ikke sikkert at han blir glad for slike i gave. Mange opplever dem som komlete å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #4 Del Skrevet 24. september 2014 Tror jeg satser på klokke som morgnegave i stedet jeg Takk for svar uansett. Anonymous poster hash: 34fff...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoppsyDaisy Skrevet 24. september 2014 #5 Del Skrevet 24. september 2014 Tror jeg satser på klokke som morgnegave i stedet jeg Takk for svar uansett. Anonymous poster hash: 34fff...8ff Klokke er en veldig fin morgengave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. september 2014 #6 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg ville nok blitt glad for mansjettknapper, men er enig i at klokke er en bedre helgardering på at gaven blir brukt og satt pris på. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå