AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hei jenter og damer. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver her, men vil gjerne ha deres meninger. Dette fant jeg ut for litt under en måned siden, og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Rett og slett fordi det gjør alt for vondt. Dama mi tok opp igjen kontakt med en gammel venn av henne. Det utviklet seg relativt kjappt til at de skrev følelsesmessige, intime og seksuelle ting til hverandre. Relativt dårlige eksempler, men det første jeg kommer på i farten: Han: "Jeg har magiske hender og fingre, just saying" Henne: "Kanskje jeg skal bestille time hos deg" Han: "Det er greit og ha en backup er det ikke" Henne: "Hvertfall når det er deg. Tenk å falle tilbake på en så god gutt:):)" Han: "Serr, vi må snart ha sex snart ass" Hun: (Husker ikke svaret, men var ikke noe positivt) Det gikk i sex absolutt hele tiden. De planla også at hun skulle dra og besøke han, hvor han også skrev at han kom til å prøve seg på hun. Selv om han visste hun hadde kjæreste. Hun sa ikke direkte ja, men sa heller ingenting imot. Disse samtalene pågikk altså i ÅTTE (8) måneder uten at jeg visste noenting. Hun innrømmer at hun har skjult det med vilje. Jeg fant det ut da jeg gikk inn på mobilen hennes. Utrolig trist måte og finne ut noe sånt på. Og henda mine skjelver bare jeg skriver om denne personen, rett og slett fordi det sårer sånn. Unnskyldningen hennes er at hun "var dum" og ikke "tenkte over at det var dumt". Noe jeg vet er renspekka løgn selvfølgelig. Om de faktisk har møttes eller gjort noe sammen sier hun at de ikke har gjort. Dette vet jeg heller ikke, da jeg føler alt hun sier er løgn for tiden. Jeg har spurt hun så mange spørsmål om hvorfor hun gjorde det, hvorfor hun skjulte det, hvorfor hun tok kontakt med han så snart jeg gikk ut døra osv, men jeg får det samme svaret på alt: "Jeg vet ikke". På toppen av alt skrev hun aldri noe positivt til meg i den samtalen, kun negative ting. Kan dere vær så snill og hjelpe meg med og forstå hvorfor hun ville såret meg sånn og hatt sex prat med en annen gutt i 8 mnd? :/ Anonymous poster hash: 5b45b...eec
Gjest Iben Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 (endret) Nå når du først har funnet det ut, finnes det ingen annen måte for deg å bevare din selvrespekt på enn ved å dumpe henne. Det er for seint for "lykkelig ignoranse", og om man skal kalle det "utroskap" er egentlig helt irrelevant. Det å bli tiltrukket av andre mennesker, og til og med det å handle på det til en viss grad, kan godt tilskrives "menneskelige feil". Men med tanke på at hun også kun snakker negativt om deg i disse meldingene, og at dette har pågått over såpass lang tid, kan man egentlig ikke konkludere med noe annet enn at du er noen hun bare har "tatt til takke med" fordi hun er redd for å være alene. Det er det som er grunnen til at hun er så "flakey". Hun har nok aldri ment å såre deg. Samtidig tester hun da ut ting med han andre fyren, bare for å se om hun kanskje kan "gjøre bedre". Det betyr ikke nødvendigvis at hun finner den andre fyren "bedre" enn deg - antageligvis ikke, siden lite egentlig har skjedd på de 8 månedene. Men det viser at hun i sitt indre sinn er på leit etter noe bedre, og at du er god å ha i mellomtiden. Så for selvrespektens skyld, gå. Ikke vær dramatisk, men vær kald og rolig. Nyt det gjerne for et øyeblikk når hun da begynner å krype for deg, og ta det som en sårt ettertrengt selvtillits-boost, men ikke dra det ut og ikke ta henne tilbake. For hun bruker deg bare - selv om det nok ikke er en bevisst handling - og du kan garrantert gjøre bedre enn som så. Endret 24. september 2014 av Iben 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Folk gjør dumme ting. Hun tenkte nok ikke over at du kom til å bli såret, planen hennes var nok ikke at du skulle finne det ut. Har opplevd lignende før og vet hvor jævlig det er. I overskriften spør du om dette er utroskap, det vil jeg absolutt kalle det. Om hun har gjort noe eller ikke synes jeg ikke har så mye å si i forhold til det spørsmålet. Hvorfor hun gjorde det er det kun ho som kan svare på. Anonymous poster hash: 0e980...5de
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Vel jeg har opplevd det samme, bare at jeg er kvinne og det var han som sex-chattet med hele 4 andre jenter (en av dem jobbet han med, en annen var en tidligere flamme og de to andre var "venninner"). Han holdt på i månedsvis bak ryggen min. Var helt tilfeldig at jeg fant det ut, mobilen hans lå med skjermen opp (ekstremt sjeldent at den gjorde det) og en av disse damene sendte melding som kom opp på skjermen med "Hva gjør du nå vennen<3<3 kom!".. Som jeg tilfeldigvis så da vi satt i sofaen begge to. Jeg tilga han først (jeg hadde veldig dårlig selvtilitt på den tiden og trodde ikke jeg kunne få meg noe bedre), men det gikk ikke i lengden. Er tilitten først brutt skal det mye til og iherdig innsats fra begge parter for å få det til å fungere igjen, og helt ærlig, er man ung og ikke har barn sammen ser jeg ikke helt at det er en kamp verdt å kjempe når det finnes mange andre fisk i havet. Anonymous poster hash: 2a178...e37
Anglofil Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 (endret) For meg er dette helt klart utroskap og fullstendig uakseptabelt. For meg er ikke dette "et uhell" eller "et feilsteg". Hun holdt på med dette i åtte måneder og visste nok meget godt hva hun drev med. Hva hadde skjedd hvis du ikke hadde funnet ut av det? Jeg hadde nok gått, men det må du finne ut av selv. Jeg synes hennes unnskyldning høres tåpelig og tynn ut. Mvh Yvonne Endret 24. september 2014 av Yvonne 2
Red-Ruby Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Enig med de andre,men sier det likevel: Utroskap. Hvis hun hadde sagt høyt i virkeligheten til en mann at hun vil ligge med med han(slik hun sier det på facebook),hadde du ment det er utroskap? Isåfall er det samme sak over meldinger.
Puny Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Selvfølgelig er dette utroskap, når hun følte hun måtte skule det for deg så visste hun også at dette er utroskap.
misstealover Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Utroskap eller ikke; det er IKKE greit. En person som elsker deg klarer ikke tenke slikt om noen andre en partneren. Jeg tror det beste for deg og din selvrespekt er å gå fra henne. Det kommer til å såre deg så mye mer om hun fortsetter (eller går til neste steg og faktisk har sex med han/noen andre). Er det ikke bedre å spare deg selv for den smerten? Det finnes garantert en person for deg der ute, en som elsker deg over alt på jord og ikke sårer deg.
dillyduzit Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Nå avslører jeg meg som AB, men jeg opplevde omtrent det samme og her har du tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=857157 Jeg ser på dette som utroskap, hun respekterer deg ikke og det beste du kan gjøre nå er så bare avslutte hele forholdet.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Jeg ser på dette som utroskap, og hadde aldri klart å tilgi noe slikt. Kan faktisk si at jeg hadde tatt ut separasjon fra mannen om jeg fant ut noe slikt. Min første mann hadde noe lignende "forhold" til ei han jobbet med. Det var sms frem og tilbake. Hun syntes så synd på ham som tilbrakte lørdagskvelden med kone og barn, han skulle vært hos henne og kost, mm. Dette føltes verre enn den fysiske utroskapen jeg fant ut først. Den psykiske utroskapen fant jeg først ut av noen dager etter at han var kastet på dør. Fant ut av det fysiske med en gang, og da røyk klærne hans ut.Anonymous poster hash: 7d8ce...568
Daiquiry Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Utroskap for meg er ting du ikke kan gjøre foran kjæresten din, og dette faller definitivt inn under den kategorien.
Kolibrii Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Utroskap eller ikke. Hun har i hvert fall null respekt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå