Gjest Virvar Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Har en flaske med "strawberry margarita" - merke DeKuyper. Den oppbevares i kjøleskap. Denne har aldri smakt noe godt. Den er sur og smaker beiskt på tungen, og jeg greier ikke drikke det uten å skjære grimaser. Jeg har ikke smakt annen strawberry marbarita enn dette, hadde bare hørt at det skulle være godt. Men det er jo ikke denne. Hva kan det komme av?
Gjest Poirot Skrevet 11. juli 2004 #2 Skrevet 11. juli 2004 Er den åpnet og har vært det lenge? Alkholprosenten er ganske lav, så den forringes etter åpning.
Gjest Virvar Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 Den har vært åpen siden april (så vidt jeg vet da- det var en flaske jeg fikk og det var ikke jeg som åpnet den ! hm, må spørre) Det er 14,5 % tror jeg. Hm, har ikke kommet på at den kanskje ikke kunne stå så lenge. Det er iallefall alkohol i den ennå kjenner jeg, men kan den rett og slett være dårlig?
Gjest Poirot Skrevet 11. juli 2004 #4 Skrevet 11. juli 2004 Da ville jeg helt den ut. En vinflaske er jo bare litt mindre, og den holder seg ikke lenge. Det samme gjelder nok denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå