Gå til innhold

Hvilken film er dette?!?!? Norsk film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så den for noen år siden, tror ikke den var ny da. Jeg husker at narkotika var et stort tema, filmen handlet om en kar som slapp ut av fengselet og skulle tilpasse seg det nye livet sitt, holde seg unna dop osv men greide det da ikke.. Tok selvmord på slutten. Mener det var i august eller september måned i filmen han tok livet av seg. Satt et skudd, altså han døde av overdose.

Jeg kommer faen ikke på hva den heter og jeg har søkt i hytt og pine men finner det ikke ut.

Anonymous poster hash: 25eb9...81c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oslo 31. august. Han slapp ikke ut av fengsel, men ut av en avrusningsklinikk. Bra film. Elsker dialogen mellom ham og bestekompisen, en av de beste scenene norsk film har å by på. Hvis du liker den, anbefaler jeg også Reprise, hvis du ikke allerede har sett den. Samme regissør.

Endret av Iben
Skrevet

Håper ikke jeg finner det ut heller, for da har du spoilet slutten for meg..

• Liker 1
Skrevet

Oslo 31. august. Han slapp ikke ut av fengsel, men ut av en avrusningsklinikk. Bra film. Elsker dialogen mellom ham og bestekompisen, en av de beste scenene norsk film har å by på. Hvis du liker den, anbefaler jeg også Reprise, hvis du ikke allerede har sett den. Samme regissør.

Tusen takk, skal sjekke den ut. Åh, det stemmer, jeg fikk ikke med meg begynnelsen helt! Da skal denne sees i kveld. Takk igjen. :)

Anonymous poster hash: 25eb9...81c

Skrevet

Det er verste filmen ever, Fuglen. Bare bra å spare seg tiden den varer.

Anonymous poster hash: bfe58...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...