AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Jeg er i en situasjon hvor jeg ikke føler det er riktig å dra på date med en fyr jeg har snakket med via Tinder en god stund, vi har egentlig en avtale til uken. (Grunnen er en annen mann). Av en eller annen grunn klarer jeg ikke finne ut at hva jeg skal skrive til han for å avlyse.. Jeg får så sykt dårlig samvittighet, selv om jeg ikke skylder han noenting, vi har jo aldri møttes engang. Han sender meg melding både titt og ofte og jeg tror han gleder seg veldig til vi skal møtes.. Tenkte å skrive noe om at jeg har sykt barn, men barnet blir jo frisk engang.. Har ikke lyst til å skrive "Jeg føler ikke det er riktig å møtes", når vi ikke har møttes engang og jeg burde jo gi han en sjangse før jeg kan skrive noe sånt... åhhhh, jeg vet det er idiotisk, men er det noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 784a4...b6a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Vær faenmeg ærlig, dame!!! Hva hadde DUUU sagt og følt deg hvis en mann du likte, hadde ignorert deg, eller gått rundt grøten? Du ville blitt veldig såret og ikke skjønt noenting, nemlig! Du skylder han en ærlig forklaring! Anonymous poster hash: f30b8...c9c 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Vær faenmeg ærlig, dame!!! Hva hadde DUUU sagt og følt deg hvis en mann du likte, hadde ignorert deg, eller gått rundt grøten? Du ville blitt veldig såret og ikke skjønt noenting, nemlig! Du skylder han en ærlig forklaring! Anonymous poster hash: f30b8...c9c Jeg har ikke gått rundt noen grøt eller ignorert noen kjære deg. Jeg har også blitt dumpet før, jeg vet at det sårer. Jeg føler ikke jeg skylder han all verden, da vi aldri har møttes engang. Vi har ikke snakket i månedsvis på tinder heller. Hva er det med alle dere sure mennesker her inne på forumet som ikke klarer å akseptere at folk er forskjellige og at noen spør om tips og råd her inne for en grunn? Anonymous poster hash: 784a4...b6a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Jeg har ikke gått rundt noen grøt eller ignorert noen kjære deg. Jeg har også blitt dumpet før, jeg vet at det sårer. Jeg føler ikke jeg skylder han all verden, da vi aldri har møttes engang. Vi har ikke snakket i månedsvis på tinder heller. Hva er det med alle dere sure mennesker her inne på forumet som ikke klarer å akseptere at folk er forskjellige og at noen spør om tips og råd her inne for en grunn? Anonymous poster hash: 784a4...b6a Okey, men si at du ikke kan møte han fordi timingen er dårlig. Anonymous poster hash: f30b8...c9c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Skriv at du ikke tør.Anonymous poster hash: b81e0...20e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Kan du være ærlig og si at det ikke passer nå i den nærmeste framtid, da du har noe uavklart med en annen mann? Nå har du ikke skrevet hvilken relasjon du har til den andre mannen, da. Anonymous poster hash: 56e3e...ad4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Kan du være ærlig og si at det ikke passer nå i den nærmeste framtid, da du har noe uavklart med en annen mann? Nå har du ikke skrevet hvilken relasjon du har til den andre mannen, da.Anonymous poster hash: 56e3e...ad4 Det kan jeg, men føler det blir veldig å spørre han om det er greit å holde han på gress til jeg vet hva om jeg er sikker på følelsene mine for den andre? Den andre er en annen jeg har datet og jeg er veldig usikker, på en måte liker jeg han veldig godt, på en annen måte har jeg visst litt lyst å møte han andre. Men jeg har allerede hatt sex med han første og føler vi er på det stadige at vi bør være ekslusive eller dumpe.. Anonymous poster hash: 784a4...b6a
Flibidy Flæbidy Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Sannheten er ikke så frastøtende som du skal ha det til. Vær ærlig med ham, det vil han respektere.
Gjest incognita Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 "Hei. Det har seg sånn at jeg har møtt en annen som jeg nå ønsker å satse på fremover. Det har vært hyggelig å bli kjent med deg, og jeg ønsker deg alt vel. Hilsen (navnet ditt)" tadaa!
Leini Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Hvis du sier du har møtt noen du vil satse på, og derfor føler det er feil å gå på date med en annen, kommer han til å respektere det. Du er ærlig og viser at du er seriøs, og OM det går skeis med denne typen du har møtt, så er det lettere å ta opp igjen kontakten med ham på tinder i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Vær faenmeg ærlig, dame!!! Hva hadde DUUU sagt og følt deg hvis en mann du likte, hadde ignorert deg, eller gått rundt grøten? Du ville blitt veldig såret og ikke skjønt noenting, nemlig! Du skylder han en ærlig forklaring! Anonymous poster hash: f30b8...c9c vel, det er sånn jeg har oppfattet mannfolk til nå så det ville ikke blitt værre for dem enn det er for oss jenter som plutselig ikke får noe svar fra en vi trodde det var noe mer med. er en grunn til at jeg har gitt opp dating for en stund Anonymous poster hash: 1113a...1cc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Sannheten er ikke så frastøtende som du skal ha det til. Vær ærlig med ham, det vil han respektere. Ja, tror problemet ligger mest hos meg, at jeg i utgangspunktet kunne tenkt meg å møtt han, men samtidig ikke da jeg dater han andre seriøst.. Anonymous poster hash: 784a4...b6a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #14 Skrevet 24. september 2014 "Hei. Det har seg sånn at jeg har møtt en annen som jeg nå ønsker å satse på fremover. Det har vært hyggelig å bli kjent med deg, og jeg ønsker deg alt vel. Hilsen (navnet ditt)" tadaa! Tusen takk TS Anonymous poster hash: 784a4...b6a
Gjest incognita Skrevet 24. september 2014 #15 Skrevet 24. september 2014 Tusen takk TSAnonymous poster hash: 784a4...b6a Det var så lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå