Gå til innhold

Er det normalt med voldelige menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt første seriøse forhold. Har vart 4 år. Han har sittet i fengsel ca 2år pga slossing i fylla. jeg trodde alt skulle bli så bra når han fikk flytte tilbake i leiligheten.. Men opplever han mer som et barn. Når ting går han i mot retter han sinnet mot meg. Han begynner å slå seg selv i ansiktet /strupen til blodet fyker. I begynnelsen gikk det aldri utover meg, men nå holder han meg opptil veggen slik jeg alltid ender opp med blåmerker. Han holder meg fast, spytter, kaller meg dum...stygg u name it. Han har truet med å drepe meg. Når klikke anfallet slutter er han såå lei seg, men jeg skal vite at det var min skyld da jeg provoserte.

Som sagt første seriøse forhold. Jeg er 24,5 måneder gravid. Skeptisk til å gjøre det slutt da jeg ikke har håndfaste bevis på oppførsel hans til en eventuell barnefordeling

Aner ikke om det er normalt å bli SÅ sint..takk for svar. Vil ikke ha hets

Anonymous poster hash: 5b4a1...c7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt første seriøse forhold. Har vart 4 år. Han har sittet i fengsel ca 2år pga slossing i fylla. jeg trodde alt skulle bli så bra når han fikk flytte tilbake i leiligheten.. Men opplever han mer som et barn. Når ting går han i mot retter han sinnet mot meg. Han begynner å slå seg selv i ansiktet /strupen til blodet fyker. I begynnelsen gikk det aldri utover meg, men nå holder han meg opptil veggen slik jeg alltid ender opp med blåmerker. Han holder meg fast, spytter, kaller meg dum...stygg u name it. Han har truet med å drepe meg. Når klikke anfallet slutter er han såå lei seg, men jeg skal vite at det var min skyld da jeg provoserte.

Som sagt første seriøse forhold. Jeg er 24,5 måneder gravid. Skeptisk til å gjøre det slutt da jeg ikke har håndfaste bevis på oppførsel hans til en eventuell barnefordeling

Er du et troll?

Anonymous poster hash: 9c3c9...ff2

• Liker 2
Skrevet

Svaret er Nei.

Anonymous poster hash: b9805...2d5
Skrevet

Nei. Jeg har vært i 4 forhold, og ingen av dem har vært voldelige. Vold i forhold skal ikke eksistere, så ring krisesenteret og ikke tenk ett eneste sekund på at du burde være med ham "pga barnet".

Om du ikke klarer å gå for din egen skyld, gjør det for barnet ditt.

Hilsen ei som ikke har vært i et voldelig forhold, men som barn ble offer for en voldelig forelder.

Anonymous poster hash: f682c...473
Skrevet

Er du et troll?

Troll?

Vær så snill og hold dere saklig. Mener du jeg må være stygg for å ha en slik mann?!

-TS

• Liker 1
Skrevet

Troll?

Vær så snill og hold dere saklig. Mener du jeg må være stygg for å ha en slik mann?!

-TS

Du er 24,5 måned gravid skriver du.

Skrevet

Nei. Jeg har vært i 4 forhold, og ingen av dem har vært voldelige. Vold i forhold skal ikke eksistere, så ring krisesenteret og ikke tenk ett eneste sekund på at du burde være med ham "pga barnet".

Om du ikke klarer å gå for din egen skyld, gjør det for barnet ditt.

Hilsen ei som ikke har vært i et voldelig forhold, men som barn ble offer for en voldelig forelder.

Anonymous poster hash: f682c...473

Takk for svar. Jeg tenker litt hvor går terskelen. Når blir avogtil én gang for mye. Jeg forstår det kan høres dumt ut for uforstående, men jeg sliter med å se det når jeg er midt oppi det.

Han har sagt han kommer til å drepe meg om jeg prøver ta fra han barnet

Skrevet

Du er 24,5 måned gravid skriver du.

24 år..5måneder gravid

Skrevet (endret)

Takk for svar. Jeg tenker litt hvor går terskelen. Når blir avogtil én gang for mye. Jeg forstår det kan høres dumt ut for uforstående, men jeg sliter med å se det når jeg er midt oppi det.

Han har sagt han kommer til å drepe meg om jeg prøver ta fra han barnet

Det er IKKE normalt å være voldelig eller true med å drepe et menneske fordi de ikke gjør som du vil. Beklager, jeg fatter ikke at du i det hele tatt spør på et forum om dette er vanlig.

Du ringer krisesenteret, flytter ut, kontakter politiet og lar dette gå via de instanser det må gå. Ikke bli en del av en mørk statistikk, du og barnet fortjener å leve - og å leve et godt liv.

Endret av Poppie
  • Liker 2
Skrevet

Psykisk vold er vanlig blandt mennesker, men en så syk person som du har med å gjøre her så vet ikke jeg om noen kjente behandlingsformer for ham. Har du en familie du kan flytte hjem til? Ruser han seg? Har du noen som kan støtte eller hjelpe deg?

Anonymous poster hash: 47487...418
Skrevet

Slapp helt av. Han har allerede minimal troverdighet når han allerede har vært i fengsel for vold flere ganger. Du har alle muligheter til å komme deg ut av det der. Det hadde vært verre for deg hvis han var en vellykket psykopat som spilte lovlydig borger.

Anonymous poster hash: d8566...af9
  • Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Han har sittet inne i TO år for "slossing"? Eh,jeg tror nok det i så fall har endt veldig stygt,og at denne mannen kan bli farlig. Det er han forsåvidt allerede.

Du kan ikke være i det her forholdet,skjønner du ikke det?

Du kan ikke utsette hverken deg eller et barn for denne mannen.

Skrevet

Troll?

-TS

Vedkommende mener vel å antyde at han/hun synes du er en smule dum som velger å få barn med en som har sittet inne i 2 år pga vold.

Nei, det er ikke slik menn flest oppfører seg. Jeg synes oppriktig synd på barnet deres, å vokse opp som vitne til vold kan sette dype, varige spor.

Anonymous poster hash: 51089...0d4

Skrevet

Jeg går ut i fra at TS mener at hun er 24 år og gravid i 5. måned.

Mitt råd er kom deg vekk fra han!

Hva gjør du om han slår deg på magen og treffer barnet?

• Liker 1
Skrevet

Vedkommende mener vel å antyde at han/hun synes du er en smule dum som velger å få barn med en som har sittet inne i 2 år pga vold.

Anonymous poster hash: 51089...0d4

Nei. Vedkommende trodde åpenbart at TS mente hun hadde vært gravid i 24,5 måneder, og at dette derfor var en tulletråd. Derav betegnelsen "troll", som i "internettroll".

TS:

Nei, det er ikke "normalt" med voldelige menn (med mindre du har blitt gitt all din kunnskap om menn fra Inga Marthe Thorkildsen og likesinnede). Det du beskriver er helt sykt. Kom deg bort med det samme. Pakk det viktigste du trenger, og kom deg til et krisesenter i dag dersom du ikke har noen venner du kan være hos for en periode. Barnefordeling er ikke det som er viktig nå, det får du ta siden. I mellomtiden risikerer du ikke bare at han skader deg, men også at han skader ungen. Så det å vente rundt etter "bevis" til en evt. barnefordelingssak, bør ikke være på prioriteringslista di nå.

• Liker 1
Skrevet

Nei, vold er verken normalt eller greit.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei. Vedkommende trodde åpenbart at TS mente hun hadde vært gravid i 24,5 måneder, og at dette derfor var en tulletråd. Derav betegnelsen "troll", som i "internettroll".

Ja, det var det jeg trodde. Takk Iden! Det er vel dessverre sånt som kan skje når det til tider florerer med åpenbare trolletråder. Man blir misstenksom og skeptisk til alt og alle.

Beklager så mye at jeg misforsto deg, ts. :klemmer:

Nei, det er ikke normalt og jeg er enig med andre her at du bør komme deg vekk fra ham. Han høres forferdelig ut og en såpass skadet person vil neppe bli bedre.

Du har fått gode råd her som jeg synes du skal følge. Og nok en gang...jeg beklager så mye.

• Liker 2
Skrevet

Nei, dette er overhodet ikke normalt.

Enda viktigere er det om dette er en måte du kunne tenke deg å fortsette hverdagene dine? Helt uavhengig av hva som er normalt og ikke, så bør du kjenne etter om dette er noe du ønsker skal være din og barnets liv framover....

Ta gjerne kontakt med et krisesenter for å få råd og støtte.

Ta vare på deg selv (og barnet), TS! :-)

Skrevet

Man går ikke 24.5 måneder gravid, men 9.

Skrevet

hmmm, dette hørtes ganske farlig ut.

Hva skjer når dere har fått barn og han får lite søvn og blir stressa , og alt blir Barnets feil ? ( slik du beskriver at det er du som er grunnen til at han blir sint nå )

Sinnet hans og hvordan han utagerer er bare hans egen skyld

Skylder han på deg for at han blir voldelig ville jeg tenkt på å avlsutte det ganske raskt.

Jeg forstår dette må være en vanskelig situasjon å være i .

Jeg ville gått til fastlegen bla for å få råd

Anonymous poster hash: 64dec...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...