Gå til innhold

Mat levert på døra...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo bare å gå inn på nettsidene deres å sjekke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt levert har stortsett alltid en fiskerettighetene hver uke både i originalmenyen og ekspressmenyen ihvertfall. Tror barnemeny også har fisk. Usikker på Rhode-menyen men jeg vil tro den og har en fiskerett.

De andre kjenner jeg ikke.

Skrevet

De som bor sentralt kan trygt gå for dette. Om man bor under en stein på bygda kan man selvsagt risikere skrekkhistorier som noen nevner her.

Anonymous poster hash: d1243...1f5

Nåja, jeg som hadde skrekkhistorien og dette var Trondheim.

Anonymous poster hash: 01dff...359

Skrevet

Har Adams Matkasse annenhver uke og er veldig fornøyd. Varierer mellom Original og Ekspresskasse da jeg egentlig liker å lage mat, men noen uker er det best at det går kjapt unna. Syns råvarene er bra og maten smaker supert! Dessuten får jeg gode tips og inspirasjon til de ukene vi ikke har matkassen. Sparer penger gjør vi også, fordi det blir mindre handleturer der man kjøper mye som egentlig ikke trengs. Leveringen her er alltid presis, kommer mellom 15:30 og 16:30.

Her tror jeg du har misforstått litt, for fryseelementene er ikke fryseelementer som skal være frosne, men kjøleelementer som er kalde med flytende gel inni, slik at du bare kan helle det ut i vasken når de ikke trengs mer.

Anonymous poster hash: 287d6...46c

Da har jeg nok misforstått ja :) kjøttet var uansett bederva. Men som sagt, de ordnet opp i etterkant og det er greit. Men veldig kjedelig å vente på kassen to ettermiddager uten at den kom.

Anonymous poster hash: 01dff...359

Gjest Frisk_og_Glad
Skrevet

Finnes det en leverandør som leverer uten ris, pasta og brød? Er så unødvendig å betale for ting an ikke spiser, dessuten skjønner jeg ikke hvorfor de sender med tørrvarer, det kan man jo uansett ha stående i evigheter.

Skrevet (endret)

Hele poenget er jo at man skal få alt man trenger til middagen da. Å slippe å handle inn masse hver uke ;)

Tror Roedemenyen til GodtLevert har veldig lite sånt. Mener jeg leste at der er det ment som at om du ønsker det i tillegg må du handle det selv fordi de mener oppskriftene er 'mettede nok' uten :)

Endret av *Emma*
Gjest Frisk_og_Glad
Skrevet

Roedemenyen? Får sjekke om den egner seg på lavkarbo da..

Skrevet

Roedemenyen? Får sjekke om den egner seg på lavkarbo da..

Det er nok noe potet der, men ellers mye kjøtt og grønnsaker. Men du bør nok kanskje legge til noe fett om du skal bruke den. For Roede er jo lav kcal så der er det vel ganske rensket for fett. Men det kan jo fikses enkelt med å lage en liten saus til eller erstatte oppskrifter med bittelitt olje med meierismør osv.

Om du bruker den som er er vil den nok bli LCLF ;)

Skrevet

De har ikke lgt ut menyer i ukene framover enda men de kommer nok snart. Men du kan jo bla deg bakover i ukene som har vært og se om det passer. Det ser ut til at de relativt enkelt kan tilpasses lavkarbo, men jeg har ikke testet da så helt sikker er jeg ikke.

(Men jeg gikk på lavkarbo før sp jeg er ihvetfall litt opplyst ;) )

Gjest Frisk_og_Glad
Skrevet

Det er nok noe potet der, men ellers mye kjøtt og grønnsaker. Men du bør nok kanskje legge til noe fett om du skal bruke den. For Roede er jo lav kcal så der er det vel ganske rensket for fett. Men det kan jo fikses enkelt med å lage en liten saus til eller erstatte oppskrifter med bittelitt olje med meierismør osv.

Om du bruker den som er er vil den nok bli LCLF ;)

Potet kan jeg spise i mindre mengder, men følger det med lettrømme og andre lettprodukter? Kjedelig å få ting som bare blir kastet. Dietten høres jo utmerket ut hvis jeg bare kan tilsette ekstra olje, fløte og rømme osv.

Skrevet

Det vet jeg ikke. Har som sagt ikke testet roedemeyen. På ekspress/original er det fint lite lettprodukter, men det kan jo hende roedemeyen har det. Du får ikke se oppskriftene og ingrediensene uten å bestille så da bør du kanskje sende dem en Mail-eller eventuelt spør på Facebook siden dems. Sikkert noen som har den slm kan svare på hva som pleier å være av ingredienser :)

Gjest Frisk_og_Glad
Skrevet

Det vet jeg ikke. Har som sagt ikke testet roedemeyen. På ekspress/original er det fint lite lettprodukter, men det kan jo hende roedemeyen har det. Du får ikke se oppskriftene og ingrediensene uten å bestille så da bør du kanskje sende dem en Mail-eller eventuelt spør på Facebook siden dems. Sikkert noen som har den slm kan svare på hva som pleier å være av ingredienser :)

Ja, jeg får sende en mail. Takk for svar :)

Skrevet

Brukte Godt Levert før. Veldig fornøyd. Men ble for lite mat for oss som er 5 pers.

Vi har 3 tenåringer som spiser som voksne...

De burde hatt en variant for familier med store barn, og mer enn 2.

Anonymous poster hash: fa98e...f38

De har en pluss-pakke, som er beregnet for større familier, dvs 2 voksne og 3-4 barn, den kunne vel passe for 3 storspiste barn.

Anonymous poster hash: 1675d...f3f

Skrevet

Vi prøvde noe sånt for to-tre år siden i håp om at mannen skulle delta mer i matlagingen. Det skjedde igrunnen ikke. Maten var forsåvidt grei den, men for mye ble kasta fordi vi ikke rakk å spise opp før maten ble ødelagt. Ikke alt hadde lang holbarhet. Det endte opp med at vi hadde jævlig mye purreløk i kjøleskapet og jeg ble sur fordi jeg måtte lage noe jeg ikke hadde bestemt. Så det funka ikke for oss. Jeg er tross alt glad i å lage mat og liker å handle. Nå planlegger vi mer sammen og storhandler på lørdag. Supplerer bare litt midt i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...