AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 ...sånne pakker med oppskrifter og ingredienser for en ukes middag. Er det noen som har prøvd dette? Hva er erfaringen? Ble du fornøyd, fungerer det bra?Anonymous poster hash: c8834...7fe
neon_sun Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Vi har adams matkasse og er kjemoefornøyde Har ekspresskassen, så måltidene er kjappe og enkle, men samtidig gode og mettende får masse ny inspirasjon og alt har falt i smak. Er utelukket positiv så langt.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Vi har adams matkasse og er kjemoefornøyde Har ekspresskassen, så måltidene er kjappe og enkle, men samtidig gode og mettende får masse ny inspirasjon og alt har falt i smak. Er utelukket positiv så langt. Så bra å høre. Det er denne jeg vurderer også. Men er det mye pasta, poteter og ris? Spiser nemlig ikke det.Anonymous poster hash: c8834...7fe
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Vi hadde Adams matkasse, og aldri mer! Forsåvidt, oppskriftene var flotte. Men når kassen skulle leveres kom den aldri. Sent på kvelden fikk vi sms om at den desverre ikke kunne leveres og at vi skulle få nærmere beskjed dagen etter. Ingen beskjed kom, sendte krass Mail og lovnad om at den skulle leveres (hadde jo ikke handlet til middag). Kassen kom, men mistenker at den ikke hadde stått kjølig over natta. Kjøttet var bederva, og noen av grønnsakene fæle. Imidlertid skal de ha kred for 50 % avslag på forsentkommingen, pluss tilbakebetaling av det som var ødelagt av mat, samt tilbud om 50% avslag på neste leveranse. Ble aldri noe mer for å si det sånn.Anonymous poster hash: 01dff...359
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Vi hadde Adams matkasse, og aldri mer! Forsåvidt, oppskriftene var flotte. Men når kassen skulle leveres kom den aldri. Sent på kvelden fikk vi sms om at den desverre ikke kunne leveres og at vi skulle få nærmere beskjed dagen etter. Ingen beskjed kom, sendte krass Mail og lovnad om at den skulle leveres (hadde jo ikke handlet til middag). Kassen kom, men mistenker at den ikke hadde stått kjølig over natta. Kjøttet var bederva, og noen av grønnsakene fæle. Imidlertid skal de ha kred for 50 % avslag på forsentkommingen, pluss tilbakebetaling av det som var ødelagt av mat, samt tilbud om 50% avslag på neste leveranse. Ble aldri noe mer for å si det sånn.Anonymous poster hash: 01dff...359 Enkelttilfelle, eller skjedde det flere ganger? Hvilken del av landet var dette? Anonymous poster hash: 34878...c1f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Anbefaler ikke kommunens storkjøkken. Dyrt og kjedelig. Det eneste "krydderet" de bruker er bittelitt salt. Anonymous poster hash: 87595...40c 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Det ble med den ene kassen. Mange andre er sikkert fornøyde, her var det sikkert sjåføren som hadde gjort en skikkelig bommert. Men jeg er ganske sikker på at den ikke stod kjølig for fryseelementene var ikke frosset når vi fikk den. Midt Norge.Anonymous poster hash: 01dff...359
sofie777 Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Jeg har fått mat fra godtlevert og er veldig fornøyd. Pakken for tre dager til 1-2 personer rakk til 6-7 dager for single meg, så jeg fikk den bare annenhver uke. Men maten var god og oppskriftene interessante. Eneste som var dumt var at de sendte med en hel kilopose med poteter. Jeg spiser i utgangspunktet lite poteter, men det var for mye i forhold til oppskriftene også. Mine foreldre tok med seg et par sekker hjem. Det må sies at dette var to år siden, så de kan ha endret på dette nå. Alt annet kom i riktig antall i forhold til det man skulle lage.
*Emma* Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Vi har hatt Godt Levert. Var veldig fornøyd i starten også dalte kvaliteten -særlig på grønnsakene. Så vi stoppet. Nå har vi vært uten i ett halvt år og skal prøve igjen. Jeg tror perioden vi hadde sist var der hvor de gikk fra å være små til å plutselig bli store. Tror rett og slett de ble tatt på senga av mange nye kunder. Har sett de har fikk endel kritikk så vi ønsker å gi dem en sjanse til for å se om disse tingene er rettet opp i nå som de har fått litt bedre tid på seg Vi har 5 dager og varier mellom originalmeny og ekspressmeny ettersom hvem vi syns ser best ut den aktuelle uken.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 De som bor sentralt kan trygt gå for dette. Om man bor under en stein på bygda kan man selvsagt risikere skrekkhistorier som noen nevner her. Anonymous poster hash: d1243...1f5 4
PoisonIwy Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Har bestilt fra Adams matkasse, blir spennende ☺
*Emma* Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Ser forresten mange klager på leveringen til Godt Levert - at de er sene og slikt, men det opplevde aldri vi. (Det er vel avhengig av hvem som kjører hvor. De kjører jo ikke selv - det er diverse "budfirmaer".)
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Har Adams Matkasse annenhver uke og er veldig fornøyd. Varierer mellom Original og Ekspresskasse da jeg egentlig liker å lage mat, men noen uker er det best at det går kjapt unna. Syns råvarene er bra og maten smaker supert! Dessuten får jeg gode tips og inspirasjon til de ukene vi ikke har matkassen. Sparer penger gjør vi også, fordi det blir mindre handleturer der man kjøper mye som egentlig ikke trengs. Leveringen her er alltid presis, kommer mellom 15:30 og 16:30. Det ble med den ene kassen. Mange andre er sikkert fornøyde, her var det sikkert sjåføren som hadde gjort en skikkelig bommert. Men jeg er ganske sikker på at den ikke stod kjølig for fryseelementene var ikke frosset når vi fikk den. Midt Norge.Anonymous poster hash: 01dff...359 Her tror jeg du har misforstått litt, for fryseelementene er ikke fryseelementer som skal være frosne, men kjøleelementer som er kalde med flytende gel inni, slik at du bare kan helle det ut i vasken når de ikke trengs mer. Anonymous poster hash: 287d6...46c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #14 Skrevet 26. september 2014 Brukte Godt Levert før. Veldig fornøyd. Men ble for lite mat for oss som er 5 pers. Vi har 3 tenåringer som spiser som voksne... De burde hatt en variant for familier med store barn, og mer enn 2. Anonymous poster hash: fa98e...f38
*Emma* Skrevet 26. september 2014 #15 Skrevet 26. september 2014 Hvordan er det med Adams Matkasse. Kan man logge seg inn og veksle mellom original/ekspress og eventuelt hoppe over uker osv osv slik som man kan med Godt Levert? Tenkte det kunne vært kjekt å testet dem begge og sett hvem som var best - men jeg vil ikke binde meg opp i noe
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #16 Skrevet 26. september 2014 Hvordan er det med Adams Matkasse. Kan man logge seg inn og veksle mellom original/ekspress og eventuelt hoppe over uker osv osv slik som man kan med Godt Levert? Tenkte det kunne vært kjekt å testet dem begge og sett hvem som var best - men jeg vil ikke binde meg opp i noe Ja det kan man Anonymous poster hash: 0f127...c75
Mynona Skrevet 26. september 2014 #17 Skrevet 26. september 2014 Veldig fornøyd med godt levert sin ekspress. Har duopakke, altså 3 middager for 2 pers, altså holder det til 6 middager for meg som er singel. Tørrvarer får jeg mengder av da! Har skuffen full av ris, pasta, couscous og bulgur God mat, og enkel å lage. Dessuten lærer jeg mye og får inspirasjon. 2 fiskemåltider i uka er knall. Får alltid levert i 18-18.30-tiden på søndager, så de kommer samme tid hver gang. Hyggelig budbilfolk har jeg fått og 1
Mynona Skrevet 26. september 2014 #18 Skrevet 26. september 2014 Veldig fornøyd med godt levert sin ekspress. Har duopakke, altså 3 middager for 2 pers, altså holder det til 6 middager for meg som er singel. Tørrvarer får jeg mengder av da! Har skuffen full av ris, pasta, couscous og bulgur God mat, og enkel å lage. Dessuten lærer jeg mye og får inspirasjon. 2 fiskemåltider i uka er knall. Får alltid levert i 18-18.30-tiden på søndager, så de kommer samme tid hver gang. Hyggelig budbilfolk har jeg fått og
Miss Lucky Skrevet 26. september 2014 #19 Skrevet 26. september 2014 Finnes det noen slike kasser uten fisk/sjømat ?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #20 Skrevet 26. september 2014 Finnes det noen slike kasser uten fisk/sjømat ? DET lurer jeg også på! Anonymous poster hash: 4ac22...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå