Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med typen i ca. et år. Vi bor også sammen.

Men i det siste har følelsene mine gått "down hill" om dere skjønner. Jeg elsker han, ikke misforstå. Men jeg føler meg ikke en gang litt småforelsket lenger. Jeg kjenner ikke sommerfugler når jeg ser på han og jeg føler ikke at jeg mener det like sterkt når jeg sier at jeg elsker han.

Forholdet har vært bra til nå, men jeg har begynt å kjede meg. Han er fullt opptatt med jobb og jeg med utdanningen.

Vi gjør nesten aldri noe sammen lenger som par. Alle kvelder er blitt helt like; vi lager mat, jeg leser og han spiller litt eller ser tv.

Når vi har sex føler jeg det nesten mer som noe jeg gjør for å gjøre han ferdig. Det sier seg selv at dette ikke er bra.

Han vil i tillegg ha det nokså sjeldent, noe som gjør at jeg føler vi har sex bare når han har lyst.

Jeg savner hvordan alt var for bare noen måneder siden. Da virket alt så skammelig perfekt.

Så jeg lurer egentlig på hva som skal til for å få tilbake gnisten. Han lover alltid at vi skal gjøre ting sammen, men når det kommer til stykket så blir det som regel ikke noe av likevel.

Ellers er han utrolig snill og gir mye komplimenter. Men jeg klarer ikke si like fine ting tilbake lenger.

Går det å fikse dette? Jeg tror ikke jeg klarer å gå heller. Ser jo på han som min beste venn i tillegg til kjæreste, men den delen har visst tatt litt mer over.

Jeg føler meg så utrolig fæl, han er jo så bra..

Anonymous poster hash: 3482c...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du at forelskelserusen varer hele livet? Det er helt normalt å ikke kjenne sommerfugler i magen etter 1 år altså. Du skriver at du elsker han, er ikke det det viktigste da?

Gjør ting utenom det vanlige. Dere trenger ikke slenge dere i sofaen hver eneste dag etter jobb. Reis på kino, gå turer sammen osv.

Anonymous poster hash: 276af...4f6
Skrevet

Tror du at forelskelserusen varer hele livet? Det er helt normalt å ikke kjenne sommerfugler i magen etter 1 år altså. Du skriver at du elsker han, er ikke det det viktigste da?

Gjør ting utenom det vanlige. Dere trenger ikke slenge dere i sofaen hver eneste dag etter jobb. Reis på kino, gå turer sammen osv.

Anonymous poster hash: 276af...4f6

Jeg vet godt at forelskelsesrus går over. Opplevd det før, men nå er det mer snakk om at jeg ikke føler det slik jeg burde i et forhold.

Skrevet

Jeg vet godt at forelskelsesrus går over. Opplevd det før, men nå er det mer snakk om at jeg ikke føler det slik jeg burde i et forhold.

Vi sitter ofte i hver vår stue, pga forskjellig interesse for tv. Ser noen ganger filmer sammen, eller spiller tv spill sammen. Vi har vært sammen i 13 år. Det er sånn vi gjør det. Vi drar nesten aldri ut sammen som par. Men det funker for oss.

Anonymous poster hash: 24857...81e

Skrevet

Den forelskelsen går over, og jeg tror noen på en måte ikke forstår det? Så tror man at ting kanskje ikke er så bra, også gjør man ikke så mye med det?

Du må snakke med ham. Sett deg ned med ham og si at dere må snakke. Så sier du at du syntes dere må jobbe litt med forholdet fordi det er ting du trenger fra ham. Men husk også å se ting fra hans side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...