Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser en del reklame for www.brafilm.no , men det finnes også andre filmutleie på nettet, som www.f24.no

Kjenner noen til disse? Er det vanskelig og få de mest populære filmene, hvor lang til tar det før filmene kommer i posten.

Man kan få 10 dager for kr 49 og 10 dager gratis på f24, men lurer på når starter de ti dagene, i det du bestiller filmene, eller når filmene blir sendt fra dem.

Når jeg har sendt inn noen filmer, hvor lang tid tar det (vanligvis) før de kommer nye i posten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er medlem av Film24, og har vært det siden april. Filmene kommer kjapt som bare det, du har dem som regel i postkassa to dager etter at du har postet returfilmene. Jeg har et 3 filmer-abonnement, dvs jeg har alltid en film jeg kan se hjemme.

Det eneste jeg har å utsette er at nye filmer er det sånn blest om at det er helt umulig å få sett dem. Endel filmer har jeg hatt på lista mi i over 3 mnd...

Men jeg har fått sett masse gamle filmer jeg har hatt planer om å se lenge, da!

Alt i alt er jeg vel halvfornøyd. Har akkurat signert for 3 mnd til, men har jeg ikke fått førstevalgene mine innen denne perioden heller, så gidder jeg ikke mer.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Har vært medlem av Film24. Synes filmene kom veldig kjapt, som oftest hadde jeg og nye filmer i postkassa to dager etter at jeg hadde sendt de gamle(bor i nordre del av Nordland).

Fikk imidlertid ikke de filmene jeg hadde aller mest lyst til å se. Antakelig er det stor rift om de mest populære filmene.(Eller kanskje de bare har et eks. av hver film??)

Halvfornøyd her og.

Skrevet

Var medlem av www.f24.no og synes egentlig filmene kom raskt i postkassa mi. Bare så synd at det ikke var de filmene jeg hadde mest lyst til å se som kom da. Vi meldte oss ut og inngikk en avtale med Videokiosken i byen her (Showtime), der man for 298 kroner kan leie så mange filmer man vil i løpet av en mnd. Og da får vi dra dit for å hente de filmene vi vil. Nye eller gamle. Synes det fungerer bedre :wink:

Skrevet

Når du sier det så tror jeg Showtiem her i byen også har slik avtle, synd det er et stykke unna oss.

Kom til at vi ikke ser sååååå mye på film og kan like godt bare leie filmene vi ser på vanlig videobutikk. Da leier vi ofte to i slengen og det koster 90 kr.

Hver tiende film er gratis tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...