AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Jeg er usikker på hvilken hudtype jeg har (tror jeg har tørr) og vil ta en hud analyse hos en hudpleier. Hvor mye koster det eller er det gratis? Anonymous poster hash: 463a1...97e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 463a1...97e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Gratis er det nok ikke, da hadde de jo gitt mange kunder oppskriften på hvordan de skulle "fikse" huden sin, uten å få en krone for det selv. Jeg ville regnet med 1000kr, men forventet at det ble litt mindre. Og om du ikke har noe imot det: Hudanalyse er ett ord, ikke to. Hvis du kjøper produkter i samme slengen kan det godt være gratis, men ellers? Njet! Disse folkene er faktisk utdannet innen hudpleie, og når du vil ha noe gratis, er det som å be en lærer om å undervise et par timer gratis. Anonymous poster hash: fca53...4e3
Gjest Livmora Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 (endret) Jeg er usikker på hvilken hudtype jeg har (tror jeg har tørr) og vil ta en hud analyse hos en hudpleier. Hvor mye koster det eller er det gratis? Anonymous poster hash: 463a1...97e Gå til en kosmetisk butikk alla Kicks eller Parfymelle. Fortell at du ser etter en god ansiktskrem, men er usikker på hva slags hudtype du har. Tror de som har greie på dette kan se det rimelig fort. Om du ikke er ute etter en mer omfattende sjekk. Edit: + helt gratis! Sett bort i fra hudkrenen da Endret 24. september 2014 av Livmora
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Gratis er det nok ikke, da hadde de jo gitt mange kunder oppskriften på hvordan de skulle "fikse" huden sin, uten å få en krone for det selv. Jeg ville regnet med 1000kr, men forventet at det ble litt mindre. Og om du ikke har noe imot det: Hudanalyse er ett ord, ikke to. Hvis du kjøper produkter i samme slengen kan det godt være gratis, men ellers? Njet! Disse folkene er faktisk utdannet innen hudpleie, og når du vil ha noe gratis, er det som å be en lærer om å undervise et par timer gratis.Anonymous poster hash: fca53...4e3 Jeg vet da ikke. Derfor så lurte jeg. Vet ikke hvordan en hudanalyse foregår en gang. Kunne godt ha Vært gratis Anonymous poster hash: 463a1...97e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Wahwah har gratis , uforpliktende analyse med kamera. Du får med en veiledning om produkter og behandlinger , men du behøver ikke å kjøpe noe.Anonymous poster hash: 730b8...d00
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Mange hudpleiesalonger har faktisk gratis hudanalyse, og ofte er da anbefalingen å gå til behandling så og så ofte hos hudpleier, samt anbefaling av produkter. Produktene kan du da velge å ikke kjøpe i salong men på nett, og velge selv om du ønsker behandling i salong. Mange velger da å gå til behandling i salong, og slik tjener de ofte inn den gratis hudpleieanalysen. Men mange salonger tar også betaling for hudanalyse, du må nesten sjekke med forskjellige salonger. De fleste steder som tar betaling som jeg har sjekket, tar ca kr 400-600,- for dette. Anonymous poster hash: 5ad9e...226
sweg Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Mange har ofte kampanjer med gratis hudanalyse, så det er bare å følge med i avisen eller f.eks. når du tar bussen fordi et hudpleiekontor eller hva det kalles. Det er ofte sånn at de klarer å overtale deg til å kjøpe en ny time for å få mer hjelp med problemet. Ellers så propper de i deg en masse produkter som du bare mååå kjøpe i følge dem. Men hvis du er standhaftig og sier nei, så blir nok timen gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå