AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Hei. Jeg har et par venner på facebook som jeg var veldig close med før. Vi var bestevenner en gang og har vokst opp sammen. Dessverre mistet vi kontakten etter hvert og har ikke pratet på flere år. Vi er fortsatt venner på facebook. De kommenterer/liker aldri bilder, skriver aldri gratulere med dagen eller noe. Sletter man slike? Er litt redd for å skape klein stemning om jeg plutselig møter på de igjen, for det kommer jeg til å skje en gang i denne byen. Eller bør man bare beholde dem for å ikke skape kleinhet? Synes det er litt rart at de skal følge med på mine oppdateringer når jeg ikke har noe kontakt med dem heller. Anonymous poster hash: dcfee...ca2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Alt du skriver på Facebook er offentlig, så ikke del private ting. Jeg ville ikke ha slettet dem, men det er jo selvsagt opp til deg. Det kan godt bli klein stemning om de har lagt merke til at du har slettet dem. Anonymous poster hash: 804de...435
Gjest Pheel Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Synes det er rart å slette folk man har kjent såpass godt at man ville hilst på på gata. 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Jeg tar en årlig runde hvor jeg sletter mennesker jeg ikke prater med lenger. Det er så enkelt som å si at du har tatt en sånn runde hvor bare de du har kontakt med ble igjen. Anonymous poster hash: 17c94...40d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Gi fanden. Slett hvem du vil. Anonymous poster hash: c8367...e1d 1
Gjest Timber Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Hvorfor beholde folk du aldri prater med?
Gjest brutal_mann Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Hvorfor ikke gjøre det skikkelig og bare slette deg selv fra FB? 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 facebook facebook on the web, all I need is on the newsfeed! My life, my all, I can´t live without you!! Anonymous poster hash: b36ac...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå