AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Eller hjelper det ikke på strømutgiften? Anonymous poster hash: b2f0f...3d9
Viljaa Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Altså, det kommer an på. 2000W koster jo det samme uavhengig av ovn. Jeg vil anta at panelovn (som alltid sender tilsvarende W ut i form av varme som det den bruker selv) er hakket mer økonomisk enn vifteovn som også bruker strøm på å holde vifta i gang. Sparing oppnår du ved å kutte ned på oppvarming mens du ikke er hjemme. Kjøp for eksempel en timer.
superdupermeg Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Det hjelper, tro meg. Har bodd i en sykt gammel bolig hvor vi hadde opp til 5000 i strømutgifter i en måned og der kuttet mye. Her jeg bor nå er det også kaldt og kan fort bli dyrt med strøm, men vifta varmer fort opp store rom og blir mye billigere enn panelsovn.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Vifteovner skal ikke brukes permanent. Vifteovner er for å få opp varmen raskt, og er en ekstrahjelper i forhold til "vanlige" varmekilder. Det blir jo og fort varmt på et lite bad om du lar hårtørkeren gå en 5 minutterstid, uten å tørke håret.Anonymous poster hash: 050c7...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå