Gå til innhold

Bare savn eller ønsker å ha han tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste tenkt veldig mye på tiden med eksen. Det er ca et halvt år siden jeg gjorde det slutt, pga jeg følte følelsene var blitt borte og vi egentlig ikke hadde noen framtid sammen fordi vi var forskjellige.

Etter disse seks måndene har jeg tenkt av og på forholdet, og om vi ikke prøvde å løse det? At veldig mye var at jeg ikke tok det opp med han før jeg gjorde det slutt.. Han fikk ikke delta i hvordan jeg følte det.
Jeg har aldri vært tryggere og mer komfertabel med noen andre enn han, og jeg har vært borti andre gutter både før og etter forholdet..

Hvordan vet jeg om dette bare er et savn av forhold, eller om jeg faktisk vil ha han tilbake og gi dette en ordentlig sjanse?

Jeg vil liksom ikke nevne dette til han, for det blir feil ovenfor oss begge uten å være sikker. Samtidig så vil jeg dele tankene mine med han.

Man sier jo som regel "en gang slutt, alltid slutt".

Noen som har noen tanker eller erfaringer å dele?

Anonymous poster hash: b37b3...1ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte husker man bare de gode tingene og savner de gode tidene, men det er som regel en grunn til at det blir slutt og sjeldent det blir noe bedre andre gangen man prøver....

Skrevet

Viktig å adressere savnet riktig, savner du han eller savner du noen?

Er enig med frisørdama, er som regel de gode tingene som sitter best i minnet.

Hvilket forhold har dere nå? har dere kontakt?

Skrevet

Det er sant.
Jeg tror jeg savner tryggheten jeg hadde med han, hvordan jeg kunne være meg selv 100% og ikke følte det med noen andre.
Hvordan jeg trivdes med å være med han på den måten, og det er kanskje det som gjør at jeg jeg tror jeg savner han og kunne tenke meg å prøve på nytt?

Det som gjør meg usikker..

Vi har avlsuttet det som venner, og snakket i ny og ne. Ikke møttes, men over nett. Noen perioder har dett gått ganske lang tid i mellom.

ts

Skrevet

Det der en gang slutt alltid slutt greiene er latterlig... Selvsagt kommer det veldig ann på grunnen, men viss det ikke var noen store svik i bildet hvorfor ikke gi det en sjanse? Har en kamerat som ble sammen igjen med eksen sin, di er gift å var nettopp i barnedåp til andre barnet deres. Problemene di hadde ble fikset, å ofte må det gjerne et brudd til før man får opp øynene for hva som var galt, å hva som kan forandres.. Lykke til uansett :)

• Liker 2
Skrevet

Men jeg er litt redd for å ta det opp, for vil ikke såre han igjen eller gi han noen forhåpninger.
Så hvordan går man fram? Tar man opp hva man tenker ? Eller lar jeg det vær til jeg er 100% sikker. Noe man egentlig aldri kan være ?
Pluss nå bor vi på avstand..

ts

Skrevet

Jeg føler med deg TS, har ofte kommet i situasjonen din :) jeg tenker at det beste å være ærlig, fortell han at du føler det slik, men at du ikke kan love noe så gir du han ikke for høye forhåpninger, og han vet hvor du står hen. Slipper du å gå glipp av en sjanse, som kanskje kan bli bra :) og det er en grunn til at du savner akkurat han, så hadde helt klart tatt sjansen :)

Skrevet

Vet du hvor han står hen? 6mnd er ganske lenge.

Skrevet

Takk :)
Jeg startet litt forsiktig i går.

Ikke 100% nei, men vi har hatt smålig kontakt fra det ble slutt. Det er tider han har tatt iniativet til å snakke til meg først også, og regner med hvis han var i noe typ forhold (som jeg er ganske sikker på han ikke er) eller holdt på med noen veldig seriøst, ville det vært uaktualt av han å kontakte meg først.

ts

Skrevet

Nei, jeg tror ikke at en gang slutt betyr alltid slutt. Jeg tror at man gjennom et brudd får mulighet til virkelig å se hva som gikk galt med forholdet og hva som burde være annerledes. Det blir en mye dypere selvransakelse hos begge parter etter et brudd enn mens man er sammen og ting går sin vante gang. Hvis følelsene fortsatt er der hos dere begge, tror jeg at dere gjør lurt i å prøve igjen. Jeg festet meg spesielt ved det du skrev om at du følte at deg så trygg og komfortabel med han, det er utrolig viktig i et forhold.

Anonymous poster hash: e8243...3a9
Skrevet

Mitt råd blir å prøve å møte han, se hva stemninger er. Hadde min eks kommet for hardt på banen hadde nok jeg blitt skremt i alle fall(og jeg vil ha henne tilbake).

Så jeg syntes du skal prøve. Verre å ikke gjøre det, for så å angre i ettertid!

Anonymous poster hash: 144e2...311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...