Gå til innhold

Jeg skal ha meg et nytt skjerf, men vet ikke hvilket jeg skal velge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er ull eller ikke spiller ingen rolle, så lenge det er mykt og varmt. Veldig viktig at det er mykt så klart, og av god kvalitet. Jeg har (som nesten alle andre) sett på Acne Canada skjerfet, men leste i en tråd her inne + litt ellers rundt på nettet at disse skjerfene har en tendens til å loe, og at de blir nuppete om man vasker dem. Og til den prisen så er det ganske dårlig syns jeg.

Har erfart at ull stikker, så er egentlig litt usikker på om jeg vil ha et ullskjerf. Skjerfet skal som sagt være mykt og godt, jeg har bare skjerf fra Cubus, Gina Tricot osv men de er gamle og slitte nå. Jeg elsker skjerf, og har valgt å bruke litt penger på det jeg skal kjøpe nå. Max 1500,-, høyere enn det går jeg ikke. :)

Tips? Kan godt være sånn halsskjerf også (tubeskjerf elns, husker ikke helt hva det heter)

Anonymous poster hash: 14efe...8f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Acne canada stikker ikke ihvertfall!

Har sett tilsvarende ullskjerf på filippa k, holzweiler (på Høyer).

Skrevet

Har ingen gode tips, men vil gjerne følge med her :)

Kjøpte et ullskjerf fra Line of Oslo i fjor, men synes det har holdt seg dårlig.

Skrevet

Cubus - 5 for prisen av 1 ;-) Holder seg lenge siden man bytter på hvilket man bruker :D

Anonymous poster hash: 6dcc7...f66
  • Liker 1
Skrevet

Rosenvinge har fine ullskjef, og en modell som ligner acne canada i 90% ull til 600kr tror jeg :)

Skrevet

Slenger meg på Rosenvinge! De er litt lengre enn Acne skjerfene, mykere, mindre stive i stoffet, og klør ikke i det hele tatt! De er i ull, og kommer i alle mulige farger som vinrød, svart, mørk blå, grå osv.. Koster 499 der jeg kjøper :)

Skrevet

Slenger meg på Rosenvinge! De er litt lengre enn Acne skjerfene, mykere, mindre stive i stoffet, og klør ikke i det hele tatt! De er i ull, og kommer i alle mulige farger som vinrød, svart, mørk blå, grå osv.. Koster 499 der jeg kjøper :)

Kjøper du dine i butikk? :) Har bare funnet de på nettet..

Skrevet

Jeg kjøpte et stort og behagelig skjerf fra Exclusive på Lene V i dag - 100 % ull :) Veldig mykt og ganske stort i mange fine farger. Skjerfene kan også kjøpes på miinto! :)

Skrevet

Jeg sverger til Cubus sine jeg!

Skrevet

Jeg sverger til skjerf fra Sparkjøp. Godt utvalg, mange ulike stiler. Hadde Acne for to år siden, og var skikkelig misfornøyd.

Anonymous poster hash: 7eba1...aad

Skrevet

Jeg sverger til skjerf fra Sparkjøp. Godt utvalg, mange ulike stiler. Hadde Acne for to år siden, og var skikkelig misfornøyd.

Anonymous poster hash: 7eba1...aad

Hva var du misfornøyd med?

Anonymous poster hash: 5b0f0...66d

Skrevet

Det store skjerfet til 199,- på cubus som de har i mange farger er i hvert fall jeg veldig fornøyd med. Det er såklart ikke ull, men varmt og godt :)

(Sitter med det rundt meg nå faktisk, var kaldt på jobb ;))

Skrevet

Kjøper du dine i butikk? :) Har bare funnet de på nettet..

Det ser ut som Rosenvinge har butikk på Glasmagasinet og Steen&Strøm i Oslo.

Hvor på nett finner du disse skjerfene? Jeg finner dem ikke der.

Anonymous poster hash: f821c...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...