Lcap Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Er det noen som har testet ut "blonde" spray? En blå flaske med hårblekingsmiddel som skal sprayes på vått hår, og deretter skal det fønes. Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Ja, det ble ganske gult.. Anonymous poster hash: 79d7f...a61 1
Lcap Skrevet 23. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2014 Ja, det ble ganske gult.. Anonymous poster hash: 79d7f...a61 Ååja det var dumt.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Ååja det var dumt. Ja! Kan hende det ikke blir det på deg da, at det varierer fra person til person! Anonymous poster hash: 79d7f...a61
Lcap Skrevet 23. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2014 Ja! Kan hende det ikke blir det på deg da, at det varierer fra person til person! Anonymous poster hash: 79d7f...a61 Ja.. Det kan jo være. Men lurere (og dyrere) og dra til frisøren kanskje..
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Ja.. Det kan jo være. Men lurere (og dyrere) og dra til frisøren kanskje.. Ja, det var det jeg endte opp med etter noen forsøk. Anonymous poster hash: 79d7f...a61
Lcap Skrevet 23. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2014 Ja, det var det jeg endte opp med etter noen forsøk. Anonymous poster hash: 79d7f...a61 Ja, kanskje like greit å gå rett til frisøren da..
Puny Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Det spørs litt hvor mørkt hår du har og hvor lett det lar seg bleke. Jeg hadde relativt godt resultat med dette, sånn fargenessig, men så greide jeg å få litt spray på deler av håret som allerede var behandlet og det skadet håret, ( ble litt sånn tyggishår, hvis du skjønner) så jeg har sluttet....
Lcap Skrevet 25. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2014 Det spørs litt hvor mørkt hår du har og hvor lett det lar seg bleke. Jeg hadde relativt godt resultat med dette, sånn fargenessig, men så greide jeg å få litt spray på deler av håret som allerede var behandlet og det skadet håret, ( ble litt sånn tyggishår, hvis du skjønner) så jeg har sluttet.... Ja skjønner. Har sånn mellombrunt hår. Men ja, har jo farget og bleket det endel før, og da har det blitt kjempeslitt og litt sånn tyggis ja får vel satse på frisøren:)
Gjest fotballflue Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Neineinei! Den ødelegger håret. Da jeg var yngre brukte jeg denne et par ganger, håret ble helt gummi og frisøren kunne se på håret mitt at jeg hadde brukt den, uten at jeg hadde sagt noe
Lcap Skrevet 27. september 2014 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2014 Neineinei! Den ødelegger håret. Da jeg var yngre brukte jeg denne et par ganger, håret ble helt gummi og frisøren kunne se på håret mitt at jeg hadde brukt den, uten at jeg hadde sagt noe Ok, jeg får holde meg unna takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå