Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har testet ut "blonde" spray? En blå flaske med hårblekingsmiddel som skal sprayes på vått hår, og deretter skal det fønes. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ble ganske gult..

Anonymous poster hash: 79d7f...a61
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det ble ganske gult.. Anonymous poster hash: 79d7f...a61

Ååja :( det var dumt.

Skrevet

Ååja :( det var dumt.

Ja! Kan hende det ikke blir det på deg da, at det varierer fra person til person!

Skrevet

Ja! Kan hende det ikke blir det på deg da, at det varierer fra person til person! Anonymous poster hash: 79d7f...a61

Ja.. Det kan jo være. Men lurere (og dyrere) og dra til frisøren kanskje..

Skrevet

Ja.. Det kan jo være. Men lurere (og dyrere) og dra til frisøren kanskje..

Ja, det var det jeg endte opp med etter noen forsøk. :)

Skrevet

Ja, det var det jeg endte opp med etter noen forsøk. :)Anonymous poster hash: 79d7f...a61

Ja, kanskje like greit å gå rett til frisøren da.. :)

Skrevet

Det spørs litt hvor mørkt hår du har og hvor lett det lar seg bleke. Jeg hadde relativt godt resultat med dette, sånn fargenessig, men så greide jeg å få litt spray på deler av håret som allerede var behandlet og det skadet håret, ( ble litt sånn tyggishår, hvis du skjønner) så jeg har sluttet....

Skrevet

Det spørs litt hvor mørkt hår du har og hvor lett det lar seg bleke. Jeg hadde relativt godt resultat med dette, sånn fargenessig, men så greide jeg å få litt spray på deler av håret som allerede var behandlet og det skadet håret, ( ble litt sånn tyggishår, hvis du skjønner) så jeg har sluttet....

Ja skjønner. Har sånn mellombrunt hår. Men ja, har jo farget og bleket det endel før, og da har det blitt kjempeslitt og litt sånn tyggis ja :P får vel satse på frisøren:)

Gjest fotballflue
Skrevet

Neineinei! Den ødelegger håret. Da jeg var yngre brukte jeg denne et par ganger, håret ble helt gummi og frisøren kunne se på håret mitt at jeg hadde brukt den, uten at jeg hadde sagt noe

Skrevet

Neineinei! Den ødelegger håret. Da jeg var yngre brukte jeg denne et par ganger, håret ble helt gummi og frisøren kunne se på håret mitt at jeg hadde brukt den, uten at jeg hadde sagt noe

Ok, jeg får holde meg unna :) takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...