AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Litt forvirra her. Jeg var betatt (og er vel fortsatt). Var ærlig og åpen om det via melding. Vi kjenner hverandre ikke. Jeg var avstandsbetatt. Jeg møtte på han tilfeldig og vi tok en kaffe, da det falt seg naturlig. Etter denne ene gangen hvor vi pratet sammen, sendte jeg en melding og lurte på om vi kunne treffes. Jeg ble da avvist høflig og vennlig med at han nettopp har truffet en jente og at hun ikke ville like det. Jeg sendte et greit svar og ønsket han lykke til med livet og kjærligheten. 8 dager senere får jeg en melding der han sier han syns jeg er det motsatte av dumdristig (jeg skrev det i siste melding. At jeg følte meg dumdristig). Han skriver om litt løst og fast, ikke om oss. Bare kort og hyggelig. Hvorfor? Er det pga. en slags dårlig samvittighet? At han ikke vil at jeg skal føle meg dum? Jeg aner virkelig ikke. Det er mange omstendigheter her som gjør det vanskelig å gå videre, uten at jeg vil utdype det. Ønsker bare en tolkning av denne siste meldingen. Når man først høflig og greit avviser - for så å følge opp med ny melding etter 8 dager? Litt forvirra. Anonymous poster hash: 5d7c1...67a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Han er narsissist. Glem og gå videre. Anonymous poster hash: 09501...a90 1
eee1 Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Han har en annen, men vil holde deg varm i tilfelle det ikke går med henne han holder på med nå 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 holder deg på gress. gjør han sånn mot henne så vil han nok gjøre det mot deg også. ei venninne sier at måten du får en mann på vil også vise hvordan du mister han Anonymous poster hash: 7ccdc...312 1
Christiania_Oslo Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Han har deg og flere andre. Sånn nå vet du det,skal du gå eller skal du fortsette å la han lure deg?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Han er narsissist. Glem og gå videre. Anonymous poster hash: 09501...a90 Hvorfor akkurat narsissist? Anonymous poster hash: 4a04d...0f1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Ser de fleste er negative her. Men hva om han faktisk er interessert og vil likevel? Man kan jo ikke være sikker på sånt, men man kan ikke være sikker på at det bare er for å være hyggelig heller. Ta kontakt og si at du lurer på hvorfor han tok kontakt? Anonymous poster hash: 7e564...038 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå