AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 trenger noe å snakke med en om. vi har møttes en gang når han var elektriker i leiligheten min, å så la han meg til på facebook en tid etterpå. nå snakker vi og han sier at han gjerne skulle hatt ei i armkroken osv. å i dag er han veldig stille, så jeg føler at ballen er kastet til meg på en måte veit ikke hva han vil i grunn, men kan jeg feks skrive "skulle ønske jeg hadde en god armkrok her" eller noe?? eller hva ville dere skrivd til en som dere gjerne vil bli myyyye bedre kjent med? eller hvertfall ha noe på gang med Anonymous poster hash: 16627...6aa
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 "Så denne og tenkte på deg" i en eller annen form. Finn noe internt du kan si til han, som "denne hadde passet til deg", "nå hadde vel du likt å vært her" osv. Bare noe litt sånn lett og flørtete, men som samtidig ikke blir alt for mye.Anonymous poster hash: e20bd...05f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 "Så denne og tenkte på deg" i en eller annen form. Finn noe internt du kan si til han, som "denne hadde passet til deg", "nå hadde vel du likt å vært her" osv. Bare noe litt sånn lett og flørtete, men som samtidig ikke blir alt for mye.Anonymous poster hash: e20bd...05f ja vi er liksom ikke på "hint hint jeg vil ha sex med deg" stadiet enda. så det må være noe litt uskyldig Anonymous poster hash: 16627...6aa
Asso Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Si at du synes en armkrok høres godt ut =) Eller noe i samme duren som han snakker om. Trenger ikke å være hint om sengedans Vi begynner jo å nærme oss en tid med mye mørke og kalde dager, en krok er veldig god å ha da =)
Flibidy Flæbidy Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Antar at det blir for patetisk å tulle med sikringsboksen, for å få ham til å komme hjem til deg igjen. Uansett, mulig jeg er helt på jordet, men det går jo an å spørre ham ut. Trenger liksom ikke å kjenne hverandre ut og inn, før man drar på første date. I hvert fall ikke slik jeg ser det. Lykke til uansett!
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Antar at det blir for patetisk å tulle med sikringsboksen, for å få ham til å komme hjem til deg igjen. Uansett, mulig jeg er helt på jordet, men det går jo an å spørre ham ut. Trenger liksom ikke å kjenne hverandre ut og inn, før man drar på første date. I hvert fall ikke slik jeg ser det. Lykke til uansett! haha, nei det kunne faktisk vært litt morro kanskje jeg gjør det etter hvert takk! Anonymous poster hash: 16627...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå