Gå til innhold

Kan du anbefale meg en fin blush/rouge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nå som jeg synes er litt for rosa. Noen som kan anbefale en fin blush? Helst ikke for mye glitter/skimmer.

Anonymous poster hash: ae59b...933
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig gla i The Balm Frat boy, den er er litt fersken/peach i fargen,

og uten glitter/skimmer.

En annen jeg liker veldig godt er Glo Minerals blush i papaya, den er

litt mer rosa-peach og litt dypere i fargen enn Frat boy, og også matt uten skimmer/glitter

Anonymous poster hash: 4273b...bec
Skrevet

The Balm Frat boy, som nevnt over er en veldig fin en, som heller litt mer mot den oransje nyansen enn rosa.

Skrevet

Kommer an på hvilken farge du er ute etter, om du liker kalde eller varme farger osv. Make Up Store har et flott utvalg av blusher. Der er en som heter Must Have, og den lever absolutt opp til navnet! A Touch Of Peach er min store favoritt, men denne er litt mer aprikos farget. Heidi Larsen har swatches av en del av blushene her. Knall kvalitet på disse blushene altså.

Skrevet

Kommer an på hvilken farge du er ute etter, om du liker kalde eller varme farger osv. Make Up Store har et flott utvalg av blusher. Der er en som heter Must Have, og den lever absolutt opp til navnet! A Touch Of Peach er min store favoritt, men denne er litt mer aprikos farget. Heidi Larsen har swatches av en del av blushene her. Knall kvalitet på disse blushene altså.

A touch of peach er også min favoritt. Fin, naturlig farge som sitter lenge på, og blushen ser fortsatt nesten ubrukt ut etter mange måneder. Synes også de som jobber i butikkene er flinke. Trodde jeg måtte ha en rosa blush, men ser nå at peach passer meg utmerket slik de foreslo! 😊

Anonymous poster hash: 2f32e...1a5

Skrevet

Jeg bruker denne i CH03, altså den fargen som er på bildet når du får opp linken. Veldig fornøyd med den, den er dus og ser naturlig ut på huden, og har ikke så mye shimmer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker denne i CH03, altså den fargen som er på bildet når du får opp linken. Veldig fornøyd med den, den er dus og ser naturlig ut på huden, og har ikke så mye shimmer.

Ååååå... den var kjempefin!!! :enig: Definitivt en å tenke på neste gang jeg skal kjøpe blush!

• Liker 1
Skrevet

MAC Melba er helt nydelig :hjerter: Passer til all øyesminke og leppestift

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...