Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut annonser, med bilde, informativ tekst. Men får ikke napp! Prisen er helt grei, ift andre tilsvarende ting som selges på finn (eller facebook..)

Hva kan jeg gjøre for å gjøre annonsene tiltrekkende?

Anonymous poster hash: 2895c...b02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo betale for en slik "header", hvor den ligger godt synlig i opp til en uke?

Anonymous poster hash: fe5c0...52d
Skrevet

Du er ikke alene om dette.

Tror det er for mange anonser på finn.no eller rett og slett andre steder folk handler?

Anonymous poster hash: 96f7a...e20

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lagt ut annonser, med bilde, informativ tekst. Men får ikke napp! Prisen er helt grei, ift andre tilsvarende ting som selges på finn (eller facebook..)

Prisen er neppe riktig om du ikke får solgt gjenstanden.

• Liker 4
Skrevet

Hva er det du skal selge? Har erfaring med at gode, klare bilder kommer man veldig langt med. Litt avhengig av hva man skal selge selvfølgelig.

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som det kanskje er prisen selvom du føler den er riktig.

Det eneste jeg har hatt på finn som fortsatt ikke var solgt da annonsen gikk ut var noen barneklær. Alt annet har gått (stortsett relativt raskt) bare prisen har vært riktig.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som det kanskje er prisen selvom du føler den er riktig.

Det eneste jeg har hatt på finn som fortsatt ikke var solgt da annonsen gikk ut var noen barneklær. Alt annet har gått (stortsett relativt raskt) bare prisen har vært riktig.

Ja, nettopp..

Skrevet

Selv om prisen er som mye annet på finn, er den nok for høy. Det er MYE overpriset på finn (utrolig hva folk innbiller seg).

Å betale for ekstra har ingenting for seg, å senke prisen har alt å si.

Anonymous poster hash: 13f20...393

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir jo nyskjerrig på hva du selger til hvilken pris? :-)

Anonymous poster hash: 2a039...5e8

• Liker 1
Skrevet

Legg ut annonsen på nytt. Med lavere pris.

Skrevet

Vet mange er grådig på barneklær.

Anonymous poster hash: 88d64...de6

Skrevet

Jeg ser flere gjenstander på finn som har for høy pris, og det er som regel disse annonsene som blir liggende lenge også. Med andre ord: ikke baser prising på andre annonser som ligger ute, tenk heller hva du ville gitt for gjenstanden hvis du skulle kjøpt den selv.

Skrevet

Hei, apropos finn. Jeg får ikke lastet opp bilder til annonsen min. Er det flere enn meg som har problemer? Har forsøkt i flere dager nå..

Anonymous poster hash: e6d9c...735
Skrevet (endret)

Det hender at jeg er på Finn.no for å finne ting, og jeg har sett gjennom mange dårlige annonser som det lyser umodenhet av lang vei. Man må huske at det man selger skal tiltrekke seg kjøpere. Da er det et minimumskrav at teksten er informativ og feilfri (grammatikk osv), og at bildene er gode. Videre er det nyttig at selgeren gjør rede for minstepris.

Jeg har lest mange annonsetekster som det lyser av negativitet lang vei, og da gidder jeg ikke å kontakte selger - selv om produktet virker bra.

Noen selgere skriver i annonseteksten at de ikke har "giddet" å legge ut bilder, men at de kan gis ved forespørsel. FEIL! Jeg vil se hvordan tingen ser ut og da er gode bilder et minimumskrav!

Så, rett opp i grammatiske feil og ikke skriv på dialekt. Dernest vær tydelig på hvilke betalingsalternativer du ser for deg.

Og fremfor alt: vær positiv i skrivingen av annonseteksten!

Til TS: hvis overskriften på annonsen(e) din(e) er slik overskriften på denne tråden, så skjønner jeg godt at du ikke får napp. På den andre siden kan det være for mange artikler ute på finn.no, noe som kan føre til et tregt salg.

Endret av extra
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har lagt ut for godt under halv pris, varer som ikke er brukt nesten.

Skrevet

hva er for høy pris? jeg har også en del klær liggende ute, men har ikke fått solgt så mye. får noen meldinger, men får ikke noe tilbake når jeg svarer dem. det meste av det jeg selger er ubrukt og jeg selger det for under halv pris. det er ikke vanlige t-skjorter og gensere, men fine kjoler, sko og ytterjakker.

• Liker 1
Skrevet

Man får kjøpt nye klær til halv pris så ofte at det neppe er nok med halv pris på brukte, gamle klær som man må reise langt for å passe.

En ting jeg vet ofte er overpriset er datautstyr. Prisene er ofte så latterlige høye på gammelt datautstyr at det er mange nerder som bruker det som underholdning.

Anonymous poster hash: a62b2...006
  • Liker 1
Skrevet

Jeg betaler ofte ikke mer enn 300 kr for klær på finn, uansett hvilket merke det er og uansett hvor lite det er brukt. Dette fordi det er risiko for at annonsen ikke er fullverdig, plagget ikke passer, osv.

Anonymous poster hash: 14797...d63
Skrevet

Som sagt er varene tilnærmet nye, og prisen er under halv pris. Bildene kan kanskje forbedres, da, men kommer ikke på så mange settinger jeg kan ta bilder i.. Er alt fra klær til oppbevaringsdingser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...