Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forholder du deg til en person som har vist interesse for deg, men som du av en eller annen grunn har avvist? Er du vennskapelig, eller prøver du å unngå personen? Synes du det er ubehagelig å være rundt han/henne? Tenker du på om han/hun fortsatt er interessert, eller bryr du deg ikke? Har du noen gang blitt interessert likevel?

Ble mye spm nå, men setter pris på svar :)

Anonymous poster hash: 38ec4...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg unngår dem, men er vennlig later som ingenting om vi skulle møtes :)

Gjør ikke noe big deal av det, egentlig.

Skrevet

Jeg føler en sterk trang til å være snill og vennlig mot personen, men syns det kan være vanskelig, da man ikke vil gi falske forhåpninger.

Gjest Dansedilla
Skrevet

Som de andre så unngår jeg personen så langt det går, men er vennlig når vi møtes/snakker.

Skrevet

Flere?

Lurer dere på om den dere har avvist fortsatt er interessert, eller tenker dere ikke over det?

Skrevet

Flere?

Lurer dere på om den dere har avvist fortsatt er interessert, eller tenker dere ikke over det?

Jeg tenker at de fleste går videre relativt raskt, så sant man ikke har være kjærester da. Tenker ikke at de fremdeles er interessert egentlig, i hvert fall ikke om de dater en ny en.

Men har en eks-date som har ny dame, som fremdeles sier at det er meg han vil ha. Og han vil treffes som venner. Synes det er litt merkelig med tanke på hensynet til den nye damen, så jeg gidder ikke det. Han sier bare "du kom jo fort over meg så..." Joda, men han sliter jo tydeligvis mer så, skjønner ikke helt det argumentet. Jeg synes bare det blir rart, så han har jeg unngått helt.

Ellers tenker jeg ikke noe særlig over det. Selv om jeg ikke akkurat oppsøker noen som har uttrykt interesse, hvis jeg ikke er gira selv.

Skrevet

Om det er en venn så ligger jeg litt lavt en stund, før vi gjenopptar kontakten. Dersom det skulle vært en bekjent, så hadde jeg nok kutta all kontakt.

Skrevet

Hvordan forholder du deg til en person som har vist interesse for deg, men som du av en eller annen grunn har avvist? Er du vennskapelig, eller prøver du å unngå personen? Synes du det er ubehagelig å være rundt han/henne? Tenker du på om han/hun fortsatt er interessert, eller bryr du deg ikke? Har du noen gang blitt interessert likevel?

Ble mye spm nå, men setter pris på svar :)

Er helt ordinært høflig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...