AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Ok, dette virker som, og er nok en filleting. Ser antagelig helt dust ut når jeg prøver å beskrive det her: Så at en tidligere kvinnelig kollega av samboeren min hadde blitt venner med en venn av meg på facebook. Vi har flere felles venner på fb (kollegaer av min samboer), men jeg kjenner ikke henne. Jeg trykket på profilen hennes, og ser at hun ikke er venn med min samboer lengre. Hun er venn av andre tidligere kollegaer (det ser jeg siden jeg også er venn med de). Aner ikke når hun eller han har slettet den andre som venn, kan ha vært et år siden for alt jeg vet. Men syntes det var rart. Måtte se tilbake, i tilfelle de aldri hadde vært venner, men jo, for over et år siden har hun likt/ kommentert ting på hans fb. Han er ikke spesielt aktiv på fb da.. Hvorfor sletter man venner på fb? Av hvilke grunner gjør man det?Anonymous poster hash: b2a4b...f07
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Innser jo at jeg ser psycho ut her, men stusser bare litt.Anonymous poster hash: b2a4b...f07 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Fordi man er utro og prøver å skjule det, som oftest. Anonymous poster hash: f99a9...a89 8
Gjest Sådetså Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Fordi man er utro og prøver å skjule det, som oftest. Anonymous poster hash: f99a9...a89 Må være den konklusjonen som dukker opp i de fleste saker her på KG....herre. Nei det kan være så mangt, sletter ofte folk grunnet statusoppdateringer som interesserer meg midt i rauva. Også folk jeg ikke snakker med på lang tid. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Må være den konklusjonen som dukker opp i de fleste saker her på KG....herre. Nei det kan være så mangt, sletter ofte folk grunnet statusoppdateringer som interesserer meg midt i rauva. Også folk jeg ikke snakker med på lang tid. Det var en vits. Anonymous poster hash: f99a9...a89 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 Må være den konklusjonen som dukker opp i de fleste saker her på KG....herre. Nei det kan være så mangt, sletter ofte folk grunnet statusoppdateringer som interesserer meg midt i rauva. Også folk jeg ikke snakker med på lang tid. Disse grunnene for min del også Anonymous poster hash: e58a7...d79
Tibbie Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Om han ikke er så aktiv på Facebook er nok han den som bryr seg minst. Med andre ord hun som slettet han. Kanskje de har kranglet eller at hun ikke liker samboeren din?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Samboeren min legger sjelden noe ut på fb. Tror ikke han har slettet henne fordi de ikke har kontakt. Nei fåkk itt, jeg bare spør han. Må være den konklusjonen som dukker opp i de fleste saker her på KG....herre. Nei det kan være så mangt, sletter ofte folk grunnet statusoppdateringer som interesserer meg midt i rauva. Også folk jeg ikke snakker med på lang tid. Anonymous poster hash: b2a4b...f07
kubrak Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Innser jo at jeg ser psycho ut her, men stusser bare litt.Anonymous poster hash: b2a4b...f07 man er vel kke psycho bare fordi man observerer ting og stusser over det, for det er jo litt snodig å slette en kollega på fb sånn helt uten videre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Må nok ligge en ordentlig grunn bak slettingen, hvis det er han som har gjort det. Han er venner med alt mulig ræl, og gidder aldri slette noen. De kan ha kranglet eller så synes hun at han er en dust. ELLER så har de hatt en affære. Om han ikke er så aktiv på Facebook er nok han den som bryr seg minst. Med andre ord hun som slettet han. Kanskje de har kranglet eller at hun ikke liker samboeren din? Anonymous poster hash: b2a4b...f07
Tibbie Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 man er vel kke psycho bare fordi man observerer ting og stusser over det, for det er jo litt snodig å slette en kollega på fb sånn helt uten videre. Enig. Er det ikke nysgjerrighet som gjør at menneskeheten er der den er i dag? Det er interessant å vite hvorfor folk gjør som de gjør. Etter min mening er det superteit å slette noen på Facebook, med mindre man har en veldig god grunn (som endt forhold og at man vil glemme personen). Folk som sletter "fordi vi aldri prater sammen" tar Facebook altfor høytidelig. Gjør det noe om de er i lista, liksom? 1
Ferny Skrevet 23. september 2014 #12 Skrevet 23. september 2014 Jeg sletter av og til folk. Enten fordi vedkommende har totalt uinteressante statusoppdateringer (selv om - jo - det hender jeg bare tar "unfollow" i stedet), eller fordi jeg rett og slett ikke har sansen for personen. Og når det uansett er noen jeg mest sannsynlig ikke kommer til å treffe så mye, så gidder jeg ikke være "venn" med personen på facebook heller. Jeg trenger ingen bedre grunn enn det...
FrkHumle Skrevet 23. september 2014 #13 Skrevet 23. september 2014 Så at en tidligere kvinnelig kollega av samboeren min hadde blitt venner med en venn av meg på facebook. Vi har flere felles venner på fb (kollegaer av min samboer), men jeg kjenner ikke henne. Hvorfor sletter man venner på fb? Av hvilke grunner gjør man det?Anonymous poster hash: b2a4b...f07 Du sier jo den mest sannsynlige grunnen selv. At det er en tidligere kollega. Hvorfor ha kollegaer fra tidligere arbeidssteder på fb? 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #14 Skrevet 23. september 2014 Selvsagt. De jobber ikke samme sted lengre, men i samme bransje. Hun er venn med de andre der. Uansett, jeg spurte, og først "husket han ikke" hvem det var. Jadda. Jeg: "Har du ikke jobbet med en som heter *fornavn*?" Stillhet. "Husker du ikke?" Han: "Eeeh, jooo, tror det" "Det er jo mange som jobber hos oss da". Gidder ikke spør mer. Har antagelig vært en flørt. Whatever.. De har ikke kontakt nå hvertfall. Du sier jo den mest sannsynlige grunnen selv. At det er en tidligere kollega. Hvorfor ha kollegaer fra tidligere arbeidssteder på fb? Anonymous poster hash: b2a4b...f07 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #15 Skrevet 23. september 2014 Mange som sletter tidligere kollegaer de ikke har kontakt med uten at det skal ligge noe mer bak. Og trur ikke det er nysgjerrigheten over hvem som er venner og ikke på FB som har ført menneskeheten framover...Anonymous poster hash: fa162...e2f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #16 Skrevet 23. september 2014 Sikkert knulla som kaniner.Anonymous poster hash: 4380d...f57 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #17 Skrevet 23. september 2014 Ja sikkert. Jeg er ikke sjalu, tenkte mer på om han hadde prøvd å flørte med henne, og at hun har slettet han pga sånt. I så fall er det flaut. Sikkert knulla som kaniner.Anonymous poster hash: 4380d...f57 Anonymous poster hash: b2a4b...f07
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #18 Skrevet 23. september 2014 Jeg tror at det å bruke sin tid på å besvare interessante innlegg på nettbaserte diskusjonsforum er det som bringer menneskeheten fremover. Men det er bare en teori. Mange som sletter tidligere kollegaer de ikke har kontakt med uten at det skal ligge noe mer bak. Og trur ikke det er nysgjerrigheten over hvem som er venner og ikke på FB som har ført menneskeheten framover...Anonymous poster hash: fa162...e2f Anonymous poster hash: b2a4b...f07 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #19 Skrevet 23. september 2014 Folk som sletter "fordi vi aldri prater sammen" tar Facebook altfor høytidelig. Gjør det noe om de er i lista, liksom? Jeg gjør det, men tar ikke FB høytidelig. Jeg gjør det fordi jeg legger ut en del bilder og sånt som jeg ikke har lyst til å dele med folk jeg ikke har eller vil ha kontakt med. Anonymous poster hash: c017d...ff6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #20 Skrevet 23. september 2014 Ja sikkert. Jeg er ikke sjalu, tenkte mer på om han hadde prøvd å flørte med henne, og at hun har slettet han pga sånt. I så fall er det flaut.Anonymous poster hash: b2a4b...f07 Kult gjort av deg å ta det hele så rolig :-) Anonymous poster hash: 92587...22d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå