Gå til innhold

nettdating - møte fyren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jente 22 år. Har vært singel hele livet, men egentlig fordi jeg ikke har hatt tid til å finne meg noen :) Flere og flere rundt meg finner en noen, enten om det er på skolen eller på nettet.. Så da tenkte jeg at jeg ville prøve sistnevnte..

Logget meg på en datingside og fikk en haug med beskjeder.. Luket fort ut de jeg ikke ville ha(40 år og ville behandle meg som en "dronning"). Igjen var det 3 stk som jeg syns virket greie. Han ene spurte om jeg ikke ville legge han til på snap, så da snakket vi en del der, så spurte han om jeg ikke ville sende han en sms.. Det var/er jeg skeptisk til, for det er å gi bort tlf.nr til en fremmed, plutselig vet de alt om deg. Jeg har fått et fint inntrykk av han og vi snakker sammen daglig.

Han sa at han kunne tenke seg at vi ringtes, fordi han ville høre stemmen min, og lurte på om han kunne få et bilde også.

Likevel, han er ingen creepy fyr, men tar kontakt, spør åssen jeg har hatt det, ønsker meg god morgen osv. Han viser likevel interesse, men spør aldri om noe mer enn der - som feks familie, hobby, jobb ++.

Han har spurt om jeg vil være med på ting og komme på besøk.

Han har også tre jenter på toplist på snapchat.. Vi er ikke venner på fb, men sender en del sms hver dag.

Jeg er av natur skeptisk, men syns det er gøy å få sommerfugler i magen når telefonen dirrer.. Jeg tror jeg har blitt mitt verste mareritt, venter med å svare på meldingene hans, fordi jeg skal virke opptatt.. Åjada, tar 5-10 bilder av meg selv, men er ikke fornøyd med noen av de, så da får han ingen bilder...

Er det noen her inne som faktisk har noen gode historier å dele? Skal jeg bry meg som "usikkerheten" min? Eller bare bestille togbillett og se om det er noe? Er 4-5 timer mellom oss, så da må jeg vel overnatte også..

Har jeg i det hele tatt rett til å spørre om hvem disse tre er? Og hva om han har andre jenter han gjør "dette" med? At jeg er en av mange? Fant han på facebook også..

Jeg virker veldig desperat, men lover at det ikke er så ille i virkeligheten ;)

Anonymous poster hash: 8efda...9d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

22 år og vil ta 4-5 timers togtur for å møte noen fra nettet. Jo, du er desperat. Det samme er han.

Du er litt skeptisk til 3 jenter på snapchat, men tipper det også trigger det litt, dette må da være en populær kar? Nei, det skal ikke så mye til å finne 3 jenter å chatte med i 4-5 timers omkrets.

Anonymous poster hash: 3a1cf...f7b
Skrevet

Skal du møte ham, så gjør det på offentlig sted og bestill deg hotellrom og ikke bo hos ham! Du aner aldri hvem som gjemmer seg bak profilene.

Anonymous poster hash: 17ff6...2de
Skrevet

Hvis magefølelsen er god så dra og møt ham,men møt hverandre på et offentlig sted de første gangene.

Jeg personlig venter i det lengste med å gi dem mitt tlf.nr.

Anonymous poster hash: 4334e...977
Skrevet

Den som intet våger osv.

Men det var et godt råd å holde tlf nr ditt for deg selv inntil videre. Treffer du ham, gjør det på et offentlig sted.

Skrevet

Selv om sånne "treffe hverandre på nett" - greier, med chatting, SMSing og ringing, på sett og vis er en bra måte å bli kjent med noens personlighet, eller ihvertfall som de ønsker å fremstå (og det forteller jo også litt), er det nok fort gjort at dine egne fantasier og forestillinger om den personen spiller deg et puss. Derfor greiest å møtes så tidlig som mulig om det i det hele tatt er noe "kjemi" der i utgangspunktet. Og så er det heller ikke sånn at du ligge med ham, dersom du ikke vil, eller er usikker på om han holder på sånn med flere. Faktisk vil jeg anbefale deg ikke å gjøre det, dersom du ikke vet hvor du har ham, og du vet at du selv egentlig er ute etter noe mer enn bare sex.

Skrevet

Du mener at han ikke får lov til å sende snapchat med andre jenter og dere har ikke møttes engang? :o

Anonymous poster hash: 10060...110

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...