Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Noen som har erfaring med disse? Jeg tenkte jeg skulle prøve dem, for jeg har hørt det skal hjelpe mot tørr hud og mot humørsvingninger. Noen som vet om det er noen bivirkninger? Kan man bruke dem i kombinasjon med p-piller? Det er jo naturmedisin, men det er best å undersøke så jeg er sikker.
Brunhilde Skrevet 12. juli 2004 #2 Skrevet 12. juli 2004 Du kan fint bruke dem i kombinasjon med p-piller. Jeg prøvde dem mot pms, men det eneste de gav meg var fett hår...
Gjest Moonshadow Skrevet 12. juli 2004 #3 Skrevet 12. juli 2004 Jeg bruker nattlysolje mot pms og de funker utrolig bra..
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2004 #4 Skrevet 12. juli 2004 Jeg har også brukt nattlysolje mot pms, med gode resultater! Men - jeg tror det er forskjell på merkene - de jeg begynte med var jeg veldig fornøyd med, men så begynte jeg å abonnere på et annet merke, som ikke hjalp noen ting. K
Gjest GreenSky Skrevet 12. juli 2004 #5 Skrevet 12. juli 2004 Jeg prøvde nattlysolje en stund, men for meg var det som å hive penger ut av vinduet. Ingen effekt.
Gjest Cuddly Skrevet 12. juli 2004 #6 Skrevet 12. juli 2004 Jeg bruker nattlysolje mot pms og de funker utrolig bra.. Hvilket merke bruker du? Selv abbonerer jeg på noen fra Natura med pharma, men kan ikke si jeg merker noen forskjell... hvor mange kapsler tar dere om dagen?
Gjest Moonshadow Skrevet 13. juli 2004 #7 Skrevet 13. juli 2004 Hvilket merke bruker du? Selv abbonerer jeg på noen fra Natura med pharma, men kan ikke si jeg merker noen forskjell... hvor mange kapsler tar dere om dagen? Jeg abonenrer derfra jeg også... Tar to om dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå