Gå til innhold

Er han forelsket i kollegaen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære samboer fikk seg ny jobb for cirka et år siden. Han kom raskt inn i det gode arbeidsmiljøet på arbeidsplassen, å snakket mye om kollegaene sine hjemme. Han snakket extra mye om ei dame som visstnok var veldig flink i alt hun gjorde og veldig hyggelig. Nesten hver dag ble navnet hennes nevnt, da de jobbet tett sammen. Jeg dro bort i noen måneder på grunn av jobb, og vi så hverandre sjelden. Da jeg kom hjem igjen snakket han ikke mer om denne dama. Om han først var "nødt" til å nevne henne (oppramsing av navnene til de som skulle et eller annet, eller som var med ham på et prosjekt eller hva som helst) sa han navnet hennes VELDIG fort. Dette gjør han enda. Han var sur helt uten grunn flere ganger etter jeg kom hjem, og jeg forsto ikke hvorfor. En dag han var extra sur fortalte han meg plutselig etter middagen at denne kollegaen var gravid. Han har blitt mye mer opptatt av telefonen sin (men så er den også ny, så det kan være derfor). Jeg er veldig redd for at han er forelsket i denne kollegaen, og blir nesten litt paranoid siden hun er gravid også.

Er jeg gal?

Anonymous poster hash: 5be78...9f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære samboer fikk seg ny jobb for cirka et år siden. Han kom raskt inn i det gode arbeidsmiljøet på arbeidsplassen, å snakket mye om kollegaene sine hjemme. Han snakket extra mye om ei dame som visstnok var veldig flink i alt hun gjorde og veldig hyggelig. Nesten hver dag ble navnet hennes nevnt, da de jobbet tett sammen. Jeg dro bort i noen måneder på grunn av jobb, og vi så hverandre sjelden. Da jeg kom hjem igjen snakket han ikke mer om denne dama. Om han først var "nødt" til å nevne henne (oppramsing av navnene til de som skulle et eller annet, eller som var med ham på et prosjekt eller hva som helst) sa han navnet hennes VELDIG fort. Dette gjør han enda. Han var sur helt uten grunn flere ganger etter jeg kom hjem, og jeg forsto ikke hvorfor. En dag han var extra sur fortalte han meg plutselig etter middagen at denne kollegaen var gravid. Han har blitt mye mer opptatt av telefonen sin (men så er den også ny, så det kan være derfor). Jeg er veldig redd for at han er forelsket i denne kollegaen, og blir nesten litt paranoid siden hun er gravid også.

Er jeg gal?

Nei.

Anonymous poster hash: 8d9a9...cbc

• Liker 3
Skrevet

Vet du om hun er gift / i et forhold?

Anonymous poster hash: 138bc...9bb
  • Liker 1
Skrevet

Vet du om hun er gift / i et forhold?

Anonymous poster hash: 138bc...9bb

Hun er visst i et forhold, vet ikke mer enn det...

TS

Skrevet

Når partneren din begynner å snakke voldsomt mye om en person av det motsatte kjønn er det et faresignal.

• Liker 1
Skrevet

Klart det er rom for spekulasjoner, og jeg hadde sikkert tenkt det samme som deg. Det er vel det man kan kalle magefølelse?

Uansett så er det ingenting annet å gjøre enn å ta det opp med han på en rolig måte der du lufter betraktninger som du har gjort over lengre tid etter at han fikk seg ny jobb.

Bygger seg kanskje opp til et ramaskrik, men for din egen del så ville jeg mye heller konfrontert og stått i det enn å gått rundt med dårlig magefølelse.

• Liker 1
Skrevet

Følg magefølelsen din du.

For min del har det alltid fungert. Damer som har god intuisjon gjør en bedre jobb enn FBI! Du vet hva du må gjøre!

Anonymous poster hash: 68a48...aac

Skrevet

Min intuisjon på det samme stemte ganske bra. Vet ikke om han var forelsket, da han påstod selv han bare var betatt og han kunne aldri vært i et forhold med henne.

Anonymous poster hash: e5ff6...6b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...