Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Havner kjæresten din i slåsskamper på byen og hva synes du om at han slåss, aldri slåss?

Sikkert en del som først tenker at slåssing er teit, men om man aldri er i slåsskamp så er vel også sjansen for at man går forbi folk som er i ferd med å få juling. Det skjer jo regelmessig at man ser bråk når man er ute på byen.

Menn kan selvsagt svare om de slåss.

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skulle tatt seg ut om voksne mannen sloss :sjokkert:

Anonymous poster hash: aee1a...3f0
  • Liker 17
Skrevet (endret)

Jeg syns det er kjempe fint at typen min aldri sloss. Folk som sloss i fylla er tåpelige, og jeg skyr banen hver gang jeg ser dette. Har prøvd å roe ned noen kompiser når de skal sloss, men de må visst bare sloss. Ser ikke poenget eller hensikten med å være aggressiv på fylla, og ja, jeg ser ned på dem. Kontroller deg selv tenker jeg.

Endret av Talbot
  • Liker 11
Skrevet

Nei, og jeg har aldri datet en type som sloss på byen. Patetisk.

Det kommer vel an på hvor du befinner deg også, jeg ser sjelden slosskamper på byen, selv når jeg er innom flere utesteder.

Anonymous poster hash: cf05f...07a
  • Liker 4
Skrevet

Nei, skjer ikke. En ekte mann sloss ikke på byn, og samboeren min er en ekte mann.

Anonymous poster hash: bd12e...a54
  • Liker 3
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Har ikke kjæreste jeg, for en ekskluderende tråd :vetikke:

• Liker 7
Skrevet

Selvsagt ikke.

men om man aldri er i slåsskamp så er vel også sjansen for at man går forbi folk som er i ferd med å få juling.

Så da er det riktige å gå løs på de som gir juling..?

Det synes ikke jeg. Å prøve å bryte opp kan være greit, men ikke å joine slossingen..

Anonymous poster hash: e39fd...127
  • Liker 1
Skrevet

Det har vel hendt at han har blandet seg i en slosskamp og fått en på tygga ja... Men vil ikke kalle det sloss da...

Anonymous poster hash: c4b2b...212

Skrevet

Ingen av de jeg har vært sammen med har sloss på byen eller andre steder. Takk og pris. Tror ikke jeg hadde hatt sansen for det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Selvsagt ikke.

Så da er det riktige å gå løs på de som gir juling..?

Det synes ikke jeg. Å prøve å bryte opp kan være greit, men ikke å joine slossingen..

Man burde selvsagt først prøve å bryte opp, men klarer man det hver gang? Og klarer man ikke, er det ikke da riktig å stille opp med parten som ikke er fysisk agressiv og er svakest? Og er det ikke mye verre med folk som bare går forbi?

Det har vel hendt at han har blandet seg i en slosskamp og fått en på tygga ja... Men vil ikke kalle det sloss da...

Anonymous poster hash: c4b2b...212

Det handler jo ikke om å slåss, men om å bry seg om andre mennesker. Og det gjør jo kjæresten din.

Endret av Summers
Skrevet

Aldri vært tiltrukket av typen som hele tida havner i slåsskamper eller andre dramatiske situasjoner, så nei.

Anonymous poster hash: 4bc12...c71
  • Liker 6
Skrevet

han sloss ikke på byen og det syntes jeg er fint

• Liker 1
Skrevet

Min kjæreste har aldri vært i slosskamp. Han har en gang blitt slått til av en person som var på fylla, men han slo ikke tilbake :rodmer:

Anonymous poster hash: 724f5...a5a
  • Liker 2
Skrevet

Det vokste jeg fra meg en eller annen gang i løpet av barndommen. Tror jeg er ganske fredfull av meg, i tillegg til konfliktsky. Er i grunnen glad for det, slåssing i fylla har i hvert fall ingenting for seg.

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min har aldri vært i slosskamp, men han er flink til å snakke for seg. Tror ikke jeg kunne vært sammen med noen som oppsøker og ypper til slosskamp, det er dealbreaker. Jeg sier ikke at han ikke skal forsvare seg om han nå først må altså, men å gå inn for en slosskamp det er bare ikke aktuelt.

Anonymous poster hash: 72bee...12c
  • Liker 2
Skrevet

En av de største turn-off-tingene som finnes er gutter/menn som skal slåss på byen. Det ser bare tåpelig ut. Voks opp sier jeg bare.

• Liker 4
Skrevet

Selvsagt sloss ikke mannen min på byn. Han er en ganske stor fyr så han får desverre endel oppmerksomhet fra "slosskjemper" av diverse kaliber når han er på byn. Heldigvis er han ganske rolig så det er sjelden det blir noe ut av den uønskede oppmerksomheten. Siden mannen er så rolig som han er så har han bare løftet vedkommende opp om det har tatt litt av og holdt han fast til han roer seg :fnise:

Ekte menn sloss ikke i fylla.

• Liker 4
Skrevet

Selvsagt sloss ikke mannen min på byn. Han er en ganske stor fyr så han får desverre endel oppmerksomhet fra "slosskjemper" av diverse kaliber når han er på byn. Heldigvis er han ganske rolig så det er sjelden det blir noe ut av den uønskede oppmerksomheten. Siden mannen er så rolig som han er så har han bare løftet vedkommende opp om det har tatt litt av og holdt han fast til han roer seg :fnise:

Ekte menn sloss ikke i fylla.

Lol.

Anonymous poster hash: c74c6...b16

• Liker 2
Skrevet

Lol.

Anonymous poster hash: c74c6...b16

Det er faktisk litt merkeligå se på. Ett eller annet trist over voksne menn som henger å dingler i en skikkelig "bamseklem" fordi de ikke kan oppføre seg som folk.

• Liker 3
Skrevet

Stille opp, ved å bruke vold, for parten som ikke er aggresiv, og som er svakest? Det er ikke alltid lett å vite hvem vedkommende er.

Det finnes uansett mer å gjøre enn å enten bare gå forbi og ikke gjøre noe, eller å denge løs på den som gir juling.

Har aldri vært i situasjonen selv. Men ser for meg at man kan være flere som går sammen og roer han som er aggresiv, evt. tilkalle vakter (eller politi).

Det skal ikke alltid mye til før man skader en person alvorlig. Man bør absolutt være forsiktig med å blande seg. Vold er aldri greit. Det må finnes andre metoder å bruke enn å sloss.

Hva med deg sjæl, TS? Sloss du, og evt. hvorfor?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...