Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig vanskelig for å stole på kjæresten min etter at han for en stund siden sexchattet med flere av ex-ene sine på facebook. Det ble slutt- vi ble sammen igjen. Men det er vanskelig.

Jeg har utviklet et "hatforhold" til facebook`en hans og liker ikke når jeg ser at han er innlogget for eksempel. Han slettet disse damene som han hadde pratet med, men han har flere ex-er på vennelisten sin. Det vil si ex-damer som han har flørtet med, hatt sex med osv.. Ikke langvarige forhold.

I dag så jeg at han hadde skrevet "Gratulerer :-) <3" på siden til en av disse. Hun har tydeligvis åpen profil siden jeg kunne se det. Det stakk i meg med en gang fordi jeg tenkte hvorfor han måtte skrive et hjerte på en bursdagsmelding til henne. ?

Så ser jeg at hun har giftet seg, så det var derfor, ikke en bursdagsmelding. Da ble det liksom litt mer forståelig, tror jeg. Liker det allikevel ikke. Fy så ødeleggende det han har gjort er.

Skal jeg si noe om det forbaska hjerte eller er det helt ok?

Anonymous poster hash: e3af1...50f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, så kjipt. Har en lignende situasjon med en dårlig start på vårt forhold, så jeg følger også litt med på hva som skjer på sosiale medier. Så jeg forstår veldig godt at du reagerer (jeg blir også lei meg av helt idiotiske ting), men akkurat denne tror jeg ikke jeg ville brydd meg med. Kjæresten min bruker også mye hjerter til både meg og familie, så i en bryllupsetting hadde jeg ikke reagert.

Anonymous poster hash: eaede...2d8
Skrevet

Jeg har veldig vanskelig for å stole på kjæresten min etter at han for en stund siden sexchattet med flere av ex-ene sine på facebook. Det ble slutt- vi ble sammen igjen. Men det er vanskelig.

Jeg har utviklet et "hatforhold" til facebook`en hans og liker ikke når jeg ser at han er innlogget for eksempel. Han slettet disse damene som han hadde pratet med, men han har flere ex-er på vennelisten sin. Det vil si ex-damer som han har flørtet med, hatt sex med osv.. Ikke langvarige forhold.

I dag så jeg at han hadde skrevet "Gratulerer :-) <3" på siden til en av disse. Hun har tydeligvis åpen profil siden jeg kunne se det. Det stakk i meg med en gang fordi jeg tenkte hvorfor han måtte skrive et hjerte på en bursdagsmelding til henne. ?

Så ser jeg at hun har giftet seg, så det var derfor, ikke en bursdagsmelding. Da ble det liksom litt mer forståelig, tror jeg. Liker det allikevel ikke. Fy så ødeleggende det han har gjort er.

Skal jeg si noe om det forbaska hjerte eller er det helt ok?

Anonymous poster hash: e3af1...50f

Jeg skjønner godt at du blir usikker pga dette. Du må vel kanskje bare prøve å tenke at du ikke ville reagert på dette , dersom han ikke hadde brutt tilliten din tidligere. Dersom du skal gi dette en ny sjanse, må du klare å stole på ham, selv om det forståelig nok er veldig vanskelig.

Når det er sagt, det er hans oppgave å gjenvinne tilliten din, ettersom det er han som tabbet seg ut tidligere. Dette må du få ham til å forstå. Jeg synes ikke det er urimelig å forvente at han er i overkant varsom med hva slags signaler han sender ut nå i tiden fremover. Han skal være deg veldig takknemlig for at du i det hele tatt ga ham en sjanse til. Det synes i hvert jeg var veldig godhjertet av deg.

Håper ting ordner seg :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...